|

آنر

آنر 60SE توانست گواهی 3C را دریافت کند

Honor 60 SE 3C certification reveals 40W fast charge support; tipped to launch December 31

عضو جدید سری پرچمدار آنر توانست گواهی 3C چین را با شارژ 40 وات دریافت کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در اوایل این ماه آنر از سری 60 خود با دو مدل آنر 60 (استاندارد) و آنر 60 پرو رو نمایی کرد. پس از آن نیز مشخص شد که این سری شامل عضو سومی نیز می شود که آنر 60 SE نام دارد.

و حالا با توجه به گزارشی که Gizmochina به نقل از افشاگری به نام WHYLAB منتشر کرده است عضو سوم خانواده توانسته است که گواهی 3C چین را دریافت کند. اطلاعات منتشر شده توسط پایگاه داده ی این گواهی نشان می دهد که  60 SE از شارژ 40 واتی با خروجی حداکثر 10 ولت 4 آمپر پشتیبانی می کند.

Honor-60-SE

متاسفانه گواهی 3C اطلاعات دیگری را عنوان نمی کند اما افشاگر مذکور اعلام کرده است که قدرت این گوشی هوشمند توسط اسنپدراگون 778G کوالکوم تامین می شود. همچنین این دستگاه دارای صفحه نمایش OLED فوق منحنی می باشد.

پیش از این نیز تصاویری به صورت رندر از یک قاب محافظ منتشر شده بود که به نظر می رسد مربوط به آنر 60 SE می باشد, اگر  این تصور ما درست باشد, آنر 60 SE دارای تنظیمات دوربین سه گانه بر روی پنل پشتی می باشد که با طراحی یک مثلث چیده شده اند.

علاوه بر این انتظار می رود که دوربین سلفی این گوشی هوشمند با طراحی سوراخ پانچ بر روی پنل جلویی تعبیه گردد. همچنین ما فکر می کنیم که حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند بر روی صفحه نمایش قرار خواهد گرفت.

Honer 60 se

این افشاگر اضافه می کند که آنر 60 SE در تاریخ 31 دسامبر معرفی خواهد شد اما با وجود هنوز آنر هیچ اطلاعیه رسمی در خصوص این گوشی هوشمند منتشر نکرده است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها