|

اوپو

نسخه جدید اوپو رنو 7 برای سال جدید رونمایی شد

Oppo Reno7 New Year Edition in Red Velvet color announced

اوپو برای سال 2022 از یک نسخه جدید رنو 7 با نام رنو 7 نیو یر رونمایی کرد, طراحی زیبا و چشم گیر.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ماه گذشته اوپو از رنو 7 رونمایی کرد, و اما به تازگی اوپو از نسخه جدید و محدود این گوشی هوشمند رونمایی کرده است که اوپو رنو 7 نیو یر (Reno 7 New Year) نام دارد. این محصول به رنگ قرمز مخملی عرضه می شود و یک لوگوی ببر بر روی پنل پشتی آن در کنار نام اوپو هک شده است, لوگوی ببر به این جهت مهم است که سال 2022 در زودیاک چین سال ببر است.

Oppo Reno-7

به غیر از رنگ قرمز خاص و لوگوی ببر هک شده بر روی پنل بقیه ی مشخصات درست مانند رنو 7 معمولی هستند در نتیجه ما شاهد صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED FULLHD+  با نرخ تازه سازی 90 هرتز خواهیم بود که در قسمت پایینی آن نیز اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است. برای تامین قدرت نیز این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 778 کوالکوم استفاده می کند. سیستم عامل راه اندازی شده بر روی آن نیز اندروید 11 مبتنی بر رابط کاربری ColorOS12 می باشد.

برای عکاسی نیز چهار دوربین در اختیار کاربر قرار گرفته است, یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بر روی پنل جلویی با طراحی سوراخ پانچ و سه دوربین دیگر با طراحی جزیره ی مستطیل شکل بر روی پنل پشتی. ماژول دوربین سه گانه این گوشی هوشمند از یک سنسور 64 مگاپیکسلی, یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی می باشد.

Oppo-Reno-7

اوپو رنو 7 نیو یر ادیشن, از یک باتری نه چندان بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 60 واتی برخوردار است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها