|

سامسونگ

سامسونگ پادشاه فناوری گوشی های هوشمند تاشو

Samsung Tri Folding phone surfaces

پتنت های جدید منتشر شده نشان می دهد که سامسونگ سخت در حال برنامه ریزی برای نسل جدیدی از گوشی های هوشمند تاشو می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پیش از این اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه سامسونگ در حال طراحی و ساخت یک گوشی هوشمند تاشو جدید است که صفحه نمایش آن توانایی تا شدن در سه مرحله را دارد.

به گزارش Gizmochina اخیرا یک پتنت جدید متعلق به شرکت سامسونگ منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند منحصر به فرد دیگر است, که ما فعلا آن را Tri Folding Galaxy می نامیم.

این طور که به نظر می رسد غول فناوری کره ای پتنت گسترده ای را در WIPO (سازمان جهانی مالکیت فکری) به ثبت رسانده است که طی آن جزئیات گوشی هوشمند تاشو آینده خود را به نمایش می گذارد. باید بدانید که تقریبا از سال 2020 سامسونگ در حال کار بر روی گوشی هوشمند تاشویی است که صفحه نمایش آن می تواند سه بار تا شود. در حال حاضر آخرین حق ثبت اختراع مربوط به شرکت سامسونگ می باشد که به گوشی هوشمندی با نمایشگر تاشو به حالت Z تعلق دارد.

Samsung - Tri-Fold

همه ی این ها نشان می دهد که سامسونگ به وضوح مدت هاست که در حال برنامه ریزی برای ساخت این دستگاه تاشو سه گانه است. و حالا جدید ترین پتنت منتشر شده جزئیات بیشتری را از گوشی تاشو احتمالی آینده به نمایش می گذارد. این گوشی دارای سه صفحه نمایش مجزا است که می تواند به یک صفحه نمایش بزرگ و بدون درز تبدیل شود. علاوه بر این، این گوشی هوشمند دارای دو لولا است که یکی به سمت داخل تا می‌شود و دیگری به سمت بیرون تا می‌شود تا شکل Z را تشکیل دهد. به نظر می رسد که این مدل با پشتیبانی از S-Pen , دوربین زیر صفحه نمایش, قابلیت اتصال به HDMI و یکسری موارد دیگر از این دست, رونمایی خواهد شد.

در حال حاضر سامسونگ, پادشاه صنعت گوشی های هوشمند تاشو است, به این ترتیب خیلی عجیب نیست که سامسونگ به دنبال گسترش بیشتر حضور خود در بازار و حفظ سلطه خود باشد.

Galaxy Tri-Fold

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها