|

اپل

و این بار احتمال عرضه آیفون 14 بدون خشاب سیم کارت!

Apple iPhone 14 models could come without a physical SIM card slot

اپل تصمیم دارد تا با یک تصمیم جنجالی دیگر غوغا به پاکند, به نظر می رسد که خشاب سیم کارت برای سری آیفون 14 حذف خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چند روز پیش گزارش کردیم که به احتمال بسیار زیاد آیفون 15 پرو که در سال 2023 رونمایی خواهد شد درگاه سیم کارت را حذف خواهد کرد. اما به تازگی به گزارش Gizmochina به نظر می رسد که این اتفاق ممکن است زود تر از موعود به وقوع بپیوندد. گزارشی منتشر شده است مبنی بر اینکه مدل های سری آیفون 14 که طی سال پیش رو , معرفی و عرضه خواهند  شد فقط از e-SIM پشتیبانی می کند.

این طور که به نظر می رسد حتا اپل به اپراتورهای بزرگ امریکا توصیه کرده است تا سپتامبر 2022 خود را برای راه اندازی گوشی های هوشمند با پشتیبانی از سیم کارت الکترونیکی آماده کنند.

با همه ی این اوصاف ما انتظار داریم که غول فناوری کوپرتینو همچنان مدل های سری پرچمدار آیفون را به روال قبل و به همراه خشاب سیم کارت برای کشور هایی که قابلیت دسترسی به e-SIM را ندارند تولید کند.

iphone-14

پیشتر نیز اخباری در ارتباط با برنامه اپل برای حذف پورت لایتنینگ از گوشی های هوشمند نسل آینده منتشر شده بود, به این ترتیب اگر اپل هم پورت لایتنینگ و هم خشاب سیم کارت را حذف کند, قدمی بسیار بزرگ برای یکپارچگی دستگاه همچنین بهبود مقاومت آب برداشته است.

از آنجایی که اپل سابقه ی خوبی در تصمیم گیری های جسورانه و نا به هنگام دارد کاملا این احتمال وجود دارد که شایعات اخیر درست از آب در بیایند.

در هر صورت ما انتظار داریم که طی هفته های آینده اخبار موثق تری را در این باره به دست بیاوریم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها