|

شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی با ظاهری ممتاز و البته حرفه ای

Xiaomi Watch S1 to arrive with professional & premium look

درست چند ساعت پیش از رونمایی جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی, این شرکت یک پوستر تبلیغاتی دیگر را رونمایی کرد که زیبایی ساعت را به رخ می کشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اواخر امروز مصادف با 28 دسامبر 2021 شیائومی قرار است طی یک رویداد برخی از محصولات جدید خود را رونمایی کند. محصولات جدید شامل سری پرچمدار گوشی های هشومند شیائومی, هدفون های جدید TWS ساعت هوشمند S1 و یک سری موارد دیگر می شود.

اما الان در حالی که چند ساعت تا برگزاری این رویداد باقی مانده است شیائومی یک تیزر تبلیغاتی دیگر از جدیدترین ساعت هوشمند خود منتشر کرده است.

تیزر جدید که شیائومی از طریق Weibo به اشتراک گذاشته است, بند های بسیار زیبای این ساعت هوشمند را به نمایش می گذارد. وقتی به این پوستر تبلیغاتی نگاه می کنیم و بند های شکیل چرمی آن را میبینیم, ممکن نیست که آن را دوست نداشته باشیم. غول فناوری چینی ادعا کرده است که این بندها سخت اما انعطاف پذیر هستند.

Xiaomi -S1

این طور که خود شرکت سازنده ادعا می کند, این ساعت هوشمند یک انتخاب مناسب برای تمامی موقعیت ها است, طراحی ظریف و زیبای آن باعث می شود که برای هر رویداد رسمی و غیر رسمی مناسب و چشم نواز باشد.

آنچه که ما تا الان می دانیم, طراحی دایره ای شکل صفحه نمایش آن است که یک قاب فلزی آن را احاطه کرده است و دو دکمه ی برجسته بر لبه ی آن قرار گرفته. هرچند که مشخصات دیگری از این ساعت هوشمند در دست نیست اما مطمئنا ما انتظار داریم که ردیاب اکسیژن خون, خواب و ضربان قلب را در کنار دیگر ویژگی های مرتبط با سلامتی و تناسب اندام در این دستگاه شاهد باشیم.

Xiaomi - S1- Watch

بنا بر گفته ی سایت خبری Gizmochina یک افشاگر به نام Mydriver ادعا کرده است که S1 شیائومی دارای شیشه یاقوت کبود است که از سختی 9 در مقیاس Mohs برخوردار است و پس از الماس در رتبه ی دوم سخت ترین ها قرار دارد. طبیعتا این ویژگی باعث می شود نه تنها در برابر شکستگی بلکه حتا در برابر خط و خش نیز مقاوم باشد. اما فراموش نکنید که این ویژگی منحصر به فرد هنوز به طور رسمی تائید نشده است, نهایتا نیازی نیست که زمان زیادی را چشم به راه باشید چرا که رونمایی نزدیک است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها