|

سامسونگ

گلکسی M33 5G در گیگ بنچ مشاهده شد!

Samsung Galaxy M33 5G appears on Geekbench

سرانجام گلکسی M33 5G با باتری 6000 میلی آمپری و تراشه اگزینوس 1200 در گیگ بنچ مشاهده شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از اوایل سال جاری تا کنون سامسونگ در حال کار بر روی نسل جدید و جایگزین گلکسی M32 می باشد. در این مدت نیز چند باری اخبار مرتبط با آن را شنیده ایم اما به تازگی به گزارش GSMArena نمونه اولیه این گوشی هوشمند به همراه تراشه اگزینوس 1200 در پایگاه داده گیگ بنچ مشاهده شده است.

Galaxy M33 - GeekBench

گلکسی A53 5G نیز با همین تراشه در گیگ بنچ ظاهر شده بود و حالا گلکسی M33 5G  نیز امتیازاتی مشابه A53 5G را به ثبت رسانده است. به همین دلیل برخی بر این باورند که گلکسی M33 در حقیقت همان A53 می باشد که نام تجاری اش را تغییر داده است اما اگر هم این طور باشد, M33 یک تفاوت عمده با A53 دارد و آن هم باتری بسیار بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی آن می باشد. پیش تر نیز باتری 6000 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند توسط Safety Korea تائید شده بود.

samsung-galaxy-m33

و حالا نیز با توجه به لیستی که گیگ بنچ به اشتراک گذاشته است ما میدانیم که این گوشی هوشمند دارای 6 گیگابایت رم خواهد بود هرچند که این احتمال وجود دارد که به هنگام راه اندازی, گزینه های متفاوتی از پیکربندی حافظه را برای این گوشی هوشمند شاهد باشیم. از طرف دیگر ما انتظار داریم که این گوشی هوشمند با آخرین نسخه ی اندروید به بازار عرضه شود.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها