|

اوپو

تصاویر رندر اوپو فایند ایکس 5 یا فایند ایکس 5 پرو؟

Oppo Find X5 or Find X5 Pro gets pictured in renders based on schematics

تصاویری از شماتیک اولیه فایند ایکس 5 منتشر شده است، اما مشخص نیست که این تصاویر مربوط به کدام عضو این سری می باشند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روز گذشته اخباری منتشر شد حاکی از آن که این احتمال وجود دارد که به خاطر بد یمنی عدد 4 در فرهنگ چین، اوپو با یک جهش در نام، پس از فایند ایکس 3 ،نسل جدید را فایند ایکس 5 نام گذاری کنید؛ همچنین این طور که به نظر می رسد اوپو تصمیم دارد که سری جدید خود را با سه عضو به بازار عرضه کند.

براساس گزارشی که GSMArena منتشر کرده است، به احتمال زیاد سری جدید اوپو شامل فایند ایکس 5 استاندادر، فایند ایکس 5 پرو و فایند ایکس 5 لیته (Lite) خواهد بود، درست به مانند همان ترتیبی که سال گذشته اوپو ارائه کرد.

Oppo-FindX-5

امروز چند تصویر رندر بر اساس شماتیک های نمونه ی اولیه این سری توسط یک افشاگر منتشر شده است اما این افشاگر مشخص نکرده است که تصاویر فوق مربوط به مدل استاندارد هستند یا مدل پرو.

به هر حال اگر ما تصاویر منتشر شده را ملاک قرار دهیم، میبینیم که شیشه منحنی اطراف جزیره ی دوربین از فایند ایکس 3 پرو به نسل جدید به ارث رسیده است اما طراحی خود جزیره حالتی نا متقارن و عجیب و غریب پیدا کرده است.

براساس گزارش ها و گمانه زنی های قبلی، ما حدس میزدیم که سری جدید اوپو از پردازنده دایمنسیتی 9000 مدیاتک پشتیبانی کند، با این حال به نظر می رسد که اوپو تصمیم گرفته است به جای پرچمدار مدیاتک از پرچمدار کوالکوم استفاده کند و فایند ایکس 5 پرو را به اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز کند.

Oppo-FindX5

از طرفی دیگر، هنوز شایعات مبنی بر صفحه نمایشAMOLED  6.78 اینچی سری فایند ایکس 5 پا برجا باقی مانده است؛ این طور که به نظر می رسد صفحه نمایش این سری از نرخ تازه سازی 120 هرتز برخوردار خواهد بود. انرژی این سری از محصولات اوپو نیز توسط یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 80 وات یا 125 وات، تامین می شود.

در ارتباط با تنظیمات دوربین این سری باید بگوییم که متاسفانه اطلاعات زیادی در دست نیست ما فقط می دانیم که به احتمال بسیار زیاد حداقل دو دوربین 50 مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی تعبیه خواهد شد؛ البته مدتی اخباری به گوش می رسید مبنی بر این که اوپو تصمیم دارد از دوربین میکروسکوپی برای فایند ایکس 5 پرو استفاده نماید، اما تصاویر چیزی در این باره به ما نشان نمی دهند حالا باید دید که این تصاویر به مدل پرو تعلق ندارند یا اینکه اوپو تصمیم گرفته است ایده دوربین میکروسکوپی را فراموش کند.

Oppo-Find-X5

 

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها