|

شیائومی

ممتازترین ساعت هوشمند شیائومی معرفی شد

Xiaomi Watch S1 debuts

گوشی‌های سری 12 شیائومی رونمایی شدند، اما نه به تنهایی، جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی S1 نیز، در این رویداد رسمی، معرفی شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پس از انتشار چندین تیزر و پوستر تبلیغاتی نهایتا ساعت هوشمند شیائومی S1 به سری پرچمدار گوشی های هوشمند این شرکت، شیائومی 12، پیوست و طی رویداد روز گذشته رونمایی شد.

به گزارش Android Authority  شیائومی در هنگام طراحی و ساخت این ساعت هوشمند بر استفاده از مواد عالی بسیار تاکید داشته است؛ از صفحه نمایش شیشه ای ساخته شده از یاقوت کبود گرفته تا بند چرم گوساله و بدنه استیل ضد زنگ.

ساختار فولادی ضد زنگ و صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با محافظ شیشه یاقوت کبود همچنین پشتیبانی از برنامه شخص ثالث باعث شده است که S1 به بهترین و ممتاز ترین ساعت هوشمند شیائومی تا به این لحظه بدل شود.

xiaomi-watch-s1-

این ساعت هوشمند از 117 حالت ورزشی، به همراه موقعیت یابی GNSS برای ردیابی فعالیت در فضای باز پشتیبانی می کند؛ همچنین شیائومی تائید کرده است که S1 دارای مدیریت سلامت 24 ساعته و مقاومت 5ATM برابر آب می باشد. از طرف دیگر باتری 470 میلی آمپر ساعتی آن می تواند تا 12 روز به کار خود ادامه دهد که امری بسیار خوشایند  است.

علرغم تمام این ویژگی های جالب توجهی که اشاره کردیم، ساعت هوشمند جدید شیائومی از قیمت بسیار بالایی برخوردار نیست و با قیمت متوسط 1099 یوان به بازار عرضه می شود.

Watch S1

و اما در ارتباط با عرضه جهانی آن، متاسفانه هنوز شیائومی هیچ خبری را در این رابطه منتشر نکرده است اما ما امیدواریم پس از اینکه در 31 دسامبر فروش این ساعت هوشمند در چین آغاز شد، بتوانیم خیلی زود شاهد حضور آن در بازارهای جهانی باشیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی