|

ریلمی

عرضه ریلمی 9i نزدیک است؟!

Realme 9i Geekbench listing spotted, launch seems imminent

به تازگی عضو جدید ریلمی، 9i در بنچ مارک گیگ بنچ دیده شده است، به نظر می رسد که زمان رونمایی نزدیک می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گزارش هایی که اخیرا منتشر شده است نشان می دهد که شماره مدل RMX3491 متعلق به گوشی آینده ریلمی، 9i می باشد. به تازگی نیز بر اساس گزارشی که Gizmochina منتشر کرده است، همین شماره مدل در پایگاه داده های بنچمارک گیگ بنچ مشاهده شده است و لیست فوق تائید می کند که این گوشی هوشمند مجهز به آخرین چیپست سری 6 اسنپدراگون خواهد بود.

لیست منتشر شده توسط گیگ بنچ نشان می دهد که چیپست به کار رفته در این گوشی هوشمند که با نام رمز بنگالی شناخته می شود، شامل چهار هسته CPU با فرکانس 1.90 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر با فرکانس 2.40 گیگاهرتز می باشد، با توجه به همین لیست ما می دانیم که پردازنده گرافیکی آن نیز Adreno 610 می باشد. مشخصات منتشر شده همگی حاکی از آنند که 9i به جدید ترین چیپست اسنپدراگون سری 6، اسنپدراگون 680، مجهز خواهد شد.

Realme 9i- GeekBench

لیست منتشر شده همچنین نشان می دهد که ریلمی 9i از سیستم عامل اندروید 11 مبتنی بر رابط کاربری Realme UI 2.0 پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی هوشمند توانسته است در آزمون تک هسته ای گیگ بنچ امتیاز 382 و در  آزمون چند هسته ای امتیاز 1556 را کسب کند.

از جمله دیگری اطلاعاتی که این لیست در اختیار ما قرار می دهد می توان به 4 گیگابایت رم ریلمی 9i اشاره نمود.

ما براساس گزارش هایی که در گذشته منتشر شده است می دانیم که این گوشی هوشمند به همراه صفحه نمایش 6.6 اینچی LCD با وضوح  +Full HD و نرخ تازه سازی 90 هرتز ارائه خواهد شد.

ریلمی 9i بر روی پنل پشتی خود تنظیمات دوربین سه گانه ای را به همراه خواهد داشت که از یک سنسور 50 مگاپیکسلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو، تشکیل شده است. بر روی صفحه نمایش نیز سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی با طراحی پانچ قرار گرفته است. همچنین ما احتمال می دهیم که این گوشی هوشمند به همراه یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات به بازار معرفی شود.

این طور که از اخبار و شایعات منتشر شده به نظر می رسد، ما باید در انتظار حضور این گوشی هوشمند طی ماه ژانویه سال آینده باشیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها