|

وان پلاس

تاریخ رونمایی وان پلاس 10 پرو مشخص شد!

OnePlus 10 Pro now rumored to be unveiled on January 11

طی یک افشاگری تاریخ دقیق عرضه وان پلاس 10 پرو در چین اعلام شد، اما آیا تاریخ مشخص شده پس از عرضه جهانی این محصول می باشد یا پیش از آن؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با توجه به اخبار و گزارش هایی که تا به الان منتشر شده است ما می دانیم که به احتمال بسیار زیاد طی ماه آینده وان پلاس از سری جدید گوشی های هوشمند خود رونمایی خواهد کرد؛ طی یکی دو هفته ی گذشته نیز بیشتر اخبار و افشاگری ها به هفته ی اول ماه ژانویه اشاره کرده اند، با این وجود به گزارش GSMArena یک ویدئوی تبلیغاتی از این گوشی هوشمند توسط یک کاربر در توییتر منتشر شده است که تاریخ دقیق رونمایی وان پلاس 10 پرو را اعلام می کند.

اگر این ویدئو صحت داشته باشد پس در تاریخ 11 ژانویه شاهد رونمایی جدیدترین محصول وان پلاس خواهیم بود. البته باید در نظر د اشت که حتا اگر این ویدئو واقعیت داشته باشد تاریخ اعلام شده مربوط به زمان رونمایی و عرضه این محصول در بازار چین است که خب ممکن است قبل یا حتا بعد از حضور وان پلاس 10 پرو در بازار جهانی باشد.

از طرفی دیگر این گوشی هوشمند به تازگی در بنچ مارک مشاهده شده است و توانسته گواهی شارژ سریع 80 واتی را دریافت نماید. انتظار می رود که محصول جدید وان پلاس قدرت خود را از آخرین نسل تراشه های کوالکوم، اسنپدراگون 8 نسل 1، تامین کند؛ همچنین ما فکر می کنیم که بر روی پنل پشتی آن یک سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با نام Hasselblad تعبیه خواهد شد. صفحه نمایش آن نیز به احتمال زیاد یک پنل خمیده  6.7 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود.

طبق شایعات و افشاگری هایی که تا به الان منتشر شده است، ظرفیت باتری این گوشی هوشمند 5000 میلی آمپر ساعت می باشد؛ همچنین ما امیدواریم که وان پلاس 10 پرو بتواند از سیستم عامل اندروید 12 به صورت پیش فرض پشتیبانی نماید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی