|

شیائومی

شیائومی 12 اولترا و لنز سوپر تله فوتو پریسکوپ

Xiaomi 12 Ultra with periscope super-telephoto lens

افشاگری های اخیر از رونمایی رده بالاترین پرچمدار شیائومی، شیائومی 12 اولترارا، در اواخر فوریه خبر می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پیش از به پایان رسیدن سال 2021 شیائومی از سری پرچمدار خود رونمایی کرد، اما با وجود تمام افشاگری هایی که از رده بالاترین عضو این سری صورت گرفته است، غول فناوری چینی تصمیم گرفت تا شیائومی 12 اولترا را در آن رویداد معرفی نکند.

بنا بر گزارشی که Gizmochina به تازگی و به نقل از افشاگر معروف DigitalChatStation منتشر کرده است، به احتمال بسیار زیاد شیائومی تصمیم دارد تا بعد از جشنواره بهاره ی چین، پرچمدار پرچمداران خود را معرفی نماید. با توجه به اینکه جشنواره بهاره چین از اول فوریه آغاز می شود، می توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند در اواسط یا اواخر فوریه رونمایی شود.

این افشاگر اضافه می کند که شیائومی 12 اولترا از ویژگی های منحصر به فرد دوربین بهره مند خواهد بود که یکی از آنها به احتمال قوی لنز سوپر تله فوتو پریسکوپ می باشد. علاوه بر این ها با توجه به افشاگری ها و اخباری که تا به حال منتشر شده است، ممکن است که این گوشی هوشمند مجهز به سنسور های دوربین لایکا باشد. از آنجایی که اخیرا لایکا همکاری خود را با هواوی خاتمه داده است، انتظار می رود که این شرکت همکاری جدیدی را با یک شرکت فناوری چینی دیگر آغاز کند که مطمئنا شیائومی گزینه بسیار خوب و محتملی است.

xiaomi-12-ultra-renders

این طور که به نظر می رسد این گوشی هوشمند دارای سیستم چهارگانه دوربین در  پشت خواهد بود که یک سنسور 50 مگاپیکسلی GN5 سامسونگ به عنوان دوربین اصلی، سنسور 48 مگاپیکسلی با زوم 2 برابر ، یک سنسور 48 مگاپیکسلی با زوم 5 برابر و در نهایت سنسور 48 مگاپیکسیلی با زوم 10 برابر آن را تشکیل می دهند.

افشاگری اخیری که از قاب این گوشی هوشمند صورت گرفته است، جزیره ی دوربین آن را به نمایش می گذارد که برخلاف نسل قبلی، دارای ماژول دوربین دایره ای می باشد اما  تفاوت عمده 12 اولترا با نسل قبلی آن حذف نمایشگر ثانویه بر روی پنل پشتی می باشد.

Xiaomi-12Ultra

به غیر از تنظیمات دوربین انتظار می رود که شیائومی 12  اولترا، به همراه صفحه نمایش حدودا 6.6 اینچی  و وضوح تصویر 2K عرضه شو د که بسیار شبیه به شیائومی 12 پرو می باشد؛ همچنین ما انتظار داریم که شاهد اسنپدراگون 8 نسل 1 به عنوان مرکز قدرت دهی این گوشی هوشمند باشیم. در ارتباط با شارژ آن نیز باید اشاره کرد که به احتمال زیاد مانند شیائومی 12 پرو این گوشی هوشمند نیز به همراه شارژ بسیار سریع و دیوانه کننده 120 واتی عرضه می شود.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها