|

شیائومی

ردمی K50 گیمینگ با پشتیبانی از شارژ فوق سریع 120 واتی!

Redmi K50 Gaming Edition 3C certification confirms support for 120W fast charge

جدیدترین نسل گوشی های هوشمند شیائومی، ردمی K50 گیمینگ، توانست گواهی 3C شارژ فوق سریع 120 وات را دریافت کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انتظار می رود که به زودی خط تولید مستقل شیائومی، ردمی، از جدیدترین سری خود که به همراه یک نسخه گیمینگ  ارائه می شود، رونمایی کند. به تازگی بنا بر گزارشی که سایت خبری Gizmochina منتشر کرده است، ردمی K50 نسخه گیمینگ توانسته است گواهی 3C چین را تائید کند. لیست اطلاعات منتشر شده در پایگاه داده های این گواهینامه پشتیبانی از شارز سریع 120 واتی را برای این گوشی هوشمند قدرتمند تائید می کند.

مطابق معمول گواهی 3C اطلاعات بیشتری را در رابطه با این دستگاه فاش نکرده است اما افشاگر معروف DigitalChatStation طی یک افشاگری اعلام کرده است که به احتمال زیاد K50 گیمینگ قدرت خود را از پرچمدار جدید مدیاتک، دایمنسیتی 9000، تامین خواهد کرد.

Redmi K50 gaming -3C

مدیاتک برای تراشه ی پرچمدار خود از فرآیند 4 نانومتری TSMC  و معماری Armv9 استفاده کرده است؛ همچنین این چیپست دارای یک هسته بسیار بزرگ Cortex-X2 با عملکرد بالا می باشد و از یک پردازنده سیگنال تصویر 18 بیتی HDR-ISP استفاده می‌کند که سه دوربین را قادر می‌سازد تا  همزمان با مصرف انرژی کم، ویدیوهای HDR ضبط کنند.

MediaTek-Dimensity-9000

ردمی K50 نسخه گیمینگ، همانطور که از نامش پیداست، تمرکز خود را بر روی بهینه سازی عملکرد بازی ها گذاشته است. انتظار می رود که صفحه نمایش این گوشی هوشمند توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت شود؛ همچنین ما انتظار داریم که ردمی نسخه 12 اندروید را به همراه رابط کاربری MIUI 13 برای این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض راه اندازی نماید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها