|

موتورولا

نگاهی به گوشی هوشمند بسیار مقاوم موتورولا

Motorola Defy (2021) review

نگاهی می اندازیم به گوشی هوشمند بسیار مقاوم موتورولا، "دیفای" یک محصول متفاوت، زیبا و کاربردی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طی سالی که گذشت شرکت های سازنده گوشی های هوشمند محصولات زیادی را به بازار ارائه کردند که از زیبایی و عملکردی بسیار عالی برخوردار بودند، اما در همین میان موتورولا محصولی را به بازار معرفی کرد که ما لقب گوشی بسیار قوی موتورولا را به آن داده ایم، موتورلا دیفای؛ همان طور که از نامش پیداست یک گوشی هوشمند بسیار مقاوم و قوی است و ارزش آن را دارد که در میان تمام محصولات زیبا و ظریف این روز ها نگاهی به آن بیاندازیم. (دیفای Defy در لغت به معنای شیر کردن و به مبارزه طلبیدن می باشد.)

این گوشی هوشمند که درسال 2021 به بازار اروپا معرفی شد، یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است که وقتی صحبت از گوشی های هوشمند مقاوم به میان می آید بسیار موفقیت آمیز عمل کرده است.

Motorola Defy 1

منبع قدرت موتورولا دیفای، اسنپدارگون 662 می باشد که یک تراشه 11 نانومتری خوب است و از ویژگی هایی نظیر بلوتوث 5.1، وای فای دو بانده ac و NFC برخوردار است. این گوشی هوشمند به همراه 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و سیستم عامل اندروید 10 ارائه می شود، مطمئنا گزینه های بهتری هم در این بخش وجود دارند اما خیلی هم نا امید کننده نیست.

motorola_defy5

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی Quad0bayer، دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو، دوربین 2 مگاپیکسلی عمق و شارژ سریع 20 واتی از ویژگی های نسبتا خوب گوشی مقاوم موتورولا هستند اما احتمالا بهترین ویژگی آن باتری بسیار بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی اش می باشد، هنوز بسیاری از گوشی های هوشمند رده بالا هستند که نمی توانند از این ظرفیت باتری پشتیبانی کنند.

motorola_defy2

اما همانطور که گفتیم در بحث مقاومت این گوشی هوشمند بسیار خوب عمل کرده است و از استاندارد IP68 برای مقامت در برابر گرد و غبار و آب رخوردار است، به عبارتی موتورولا دیفای می تواند تا عمق 1.5 متر را به مدت 35 دقیقه دوام بیاورد، همچنین به هنگام پرت شدن بر روی سطح بتنی تا ارتفاع 1.8 متر را می تواند تاب بیاورد، این مقاومت بی نظیر در برابر سقوط توسط پوسته ی مخصوص موتورولا امکان پذیر شده است که در حقیقتی نوعی ماده است که ممکن است شما آن را بر روی دسته ابزارهای برقی نیز مشاهده کنید. برای اینکه مقاومت این گوشی هوشمند تکمیل شود موتورولا پنل جلویی آن را توسط گوریلا گلس ویکتوس پوشش داده است.

motorola-defy3

از زمانی که گوشی های هوشمند لمسی به بازار موبایل وارد شده اند کمتر می توان تلفن های همراه بسیار مقاوم را پیدا کرد یا آنکه نمونه های موجود در بازار مانند نسخه تاکتیکال گلکسی S20 از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند، اما نهایتا موتورولا توانسته است محصولی را خلق کند که موقعیتی برد برد را برای شما به همراه خود خواهد آورد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها