|

شیائومی

نمونه ی اولیه ی شیائومی 12 متفاوت از نمونه ی عرضه شده !!!

Xiaomi 12 prototype sports larger camera, different color

تصویری از نمونه ی رسمی شده ی سری 12شیائومی منتشر شده است که باعث حیرت کاربران می گردد، نسخه ی رسمی شده با نمونه ی اولیه کمی متفاوت است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سری پرچمدار شیائومی، صرف نظر از رده بالاترین عضو آن، طی هفته ی گذشته در چین به صورت رسمی رونمایی و عرضه شد. در حالی که تنها چند روز از رونمایی رسمی سری شیائومی 12 می گذرد، تصویری از نمونه ی اولیه ی هردو اعضای این سری منتشر گردیده که شوکه کننده است.

بنا بر گزارشی که Gizmochina طی امروز منتشر کرده است شخصی در Weibo تصویری از نمونه ی اولیه سری 12 شیائومی را منتشر کرده است که به نظر می رسد نمونه ی نهایی از لحاظ طراحی با تصاویری که از این سری در مرحله ی توسعه منتشر شده بود به نوعی تفاوت دارد. در نگاه اول ممکن است به نظر برسد که تفاوتی بین نمونه ی رسمی و نمونه ی اولیه وجود ندارد اما زمانی که آنها را در کنار هم قرار می دهید به راحتی ایراد کار را متوجه خواهید شد.

Xiaomi-12-

اول از همه، چیزی که توجه را جلب می کند اندازه ی دوربین اصلی است؛ در نمونه ی اولیه اندازه ی دوربین اصلی بزرگتر از چیزی بود که ما الان در نسخه های رسمی شده با آن رو به رو هستیم. سپس، تصاویر منتشر شده از نمونه ی اولیه شیائومی 12 استاندارد گزینه های رنگی را پیشنهاد داد که اکنون به طور رسمی در دسترس نیستند؛ این طور که به نظر می رسد به جای رنگ صورتی چشم نواز نمونه های اولیه با رنگ بنفش بی روحی رو به رو هستیم که چندان به دل نمی نشیند.

xiaomi-12-pink

در نهایت جزیره ی دوربین ها بر روی پنل پشتی، تفاوت سوم را آشکار می کند. نمونه های اولیه ی جزیره دوربین شیائومی 12 دارای پوشش دوگانه بودند، به عبارتی بنا بر تصاویر اولیه انتظار می رفت که پوشش اطراف دوربین اصلی، روکش فلزی براق داشته باشد در حالی که پوشش اطراف دیگر دوربین ها و فلش، روکش مات داشته باشد، در هر حال نمونه ی رسمی ارائه شده به طور کلی روکش مات را ارائه می دهد درست مانند نمونه ی اولیه شیائومی 12 پرو.

خب باید دید کاربران شیائومی با تغییرات ایجاد شده چگونه برخورد خواهند کرد، آیا استقبال خواهند کرد یا خیر؟

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی