|

اوپو

احتمال عرضه اوپو فایند ایکس 5 با دو تراشه متفاوت!

 Oppo to launch Find X5 Snapdragon 8 Gen 1and Dimensity 9000

گزارش هایی منتشر شده است مبنی بر اینکه پرچمدار جدید اوپو در دو نسخه متفاوت و به همراه دو تراشه پرچمدار کوالکوم و اسنپدراگون عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با آغاز سال جدید شرکت های سازنده گوشی های هوشمند در حال آماده شدن برای معرفی آخرین پرچمداران خود می باشند؛ اکنون نیز گزارش جدیدی منتشر شده است که اطلاعات جالبی را در رابطه با سری فایند ایکس 5 اوپو، که احتمالا زمان زیادی تا رونمایی آن باقی نمانده است، فاش می کند.

بنا بر گزارش Gizmochina به نقل از Weibo ،اوپو تصمیم دارد که سری پرچمدار آینده خود را در دو نسخه عرضه کند، اما تفاوت آنها در چه خواهد بود؟ احتمالا درست حدس زده اید، منبع قدرت آنها تفاوتشان را آشکار خواهد داد. این گزارش ادعا کرده است که اوپو یک نمونه از سری فایند ایکس 5 را به تراشه پرچمدار مدیاتک، دایمنسیتی 9000 ،مجهز خواهد کرد و نمونه ی دیگر از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکوم بهره خواهد برد؛ و اما نکته ی جالب توجه دیگر اینجاست که نسخه ی مجهز شده به تراشه کوالکوم به همراه NPU (واحد پردازش عصبی) جدید MariSilicon X عرضه خواهد شد.

Oppo

هنوز مشخص نیست که آیا دایمنسیتی 9000 نیز همراهی NPU را خواهد داشت داشت یا خیر! اما باید بدانید که اگر NPU از یکی از نسخه ها حذف شود، شکاف بزرگی بین دو مدل ایجاد خواهد شد و تفاوت عملکرد تصویر برداری در بین دو نسخه چشمگیر خواهد بود.

تراشه ی جدید MariSilicon X توسط فرآیند 6 نانومتری TSMC با هدف بهبود عملکرد تصویر برداری گوشی های هوشمند ساخته شده است.

در گذشته نیز اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه سری جدید پرچمدار اوپو به نسل جدید NPU مجهز خواهد شد، و حالا با توجه به این گزارش به نظر می رسد که حضور NPU قطعی خواهد بود.

Oppo-Find-X5

با این حال اوپو هنوز به طور رسمی تائید نکرده است که سری جدید فایند ایکس را در دو نوع متفاوت از تراشه عرضه خواهد کرد یا خیر و این خبر یک گزارش غیر رسمی است، به این ترتیب باید امیدوار باشیم که هرچه زودتر این شرکت چینی ما را از سردرگمی نجات دهد و بیانیه ی خود را صادر کند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی