|

پوکو

پوکو ام 4 با دوربین 64 مگاپیکسلی!

POCO M4 will reportedly launch in February with 64MP camera

جانشین پوکو ام 3 احتمالا به همراه دوربین 64 مگاپیکسلی در اوایل فوریه رونمایی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پوکو سال گذشته، پوکو ام 3 را به بازار عرضه کرد. این گوشی هوشمند از اسنپدراگون 662 با حداکثر 6 گیگابایت رم پشتیبانی می کند؛ بر روی پنل پشتی آن تنظیمات دوربین سه گانه با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی تعبیه شده است و بر روی پنل جلویی آن نیز دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

اکنون با توجه به گزارشی که MySmartPrice منتشر کرده است به نظر می رسد که اوپو تصمیم دارد تا نسل جدید سری ام خود را با نام پوکو ام 4  در اوایل فوریه (اواخر بهمن) در بازار های اروپا و آسیا عرضه کند.

این طور که به نظر می رسد پوکو ام 4 انرژی خود را از یک پردازنده ی طراحی شده توسط مدیاتک تامین خواهد کرد و از لحاظ نرم افزاری نیز سیستم عامل اندروید 11 را به همراه رابط کاربری MIUI12.5 به صورت پیش فرض ارائه خواهد داد؛ و طبیعتا با توجه به اینکه در حال حاظر اندروید 12 و MIUI 13.0 منتشر شده اند کمی نا امید کننده می باشد.

Poco M3

طبق جزئیاتی که افشاگر محبوب Mukul Sharma منتشر کره است این گوشی هوشمند بر روی پنل پشتی خود تنظیمات دوربین سه گانه ای را شامل خواهد شد که از یک سنسور 64 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 8 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. پنل جلویی نسل جدید سری ام پوکو نیز به احتمال زیاد یک LCD با نرخ تازه سازی 90 هرتز خواهد بود.

طی هفته های پیش رو به احتمال بسیار زیاد شاهد حضور این گوشی هوشمند در پایگاه داده های گواهینامه های متفاوت خواهیم بود که به این ترتیب می توانیم به دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند دست پیدا کنیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها