|

وان پلاس

اعضای وان پلاس 10، هر کدام مجهز به یک تراشه پرچمدار

OnePlus 10 members, each equipped with a flagship chip

احتمالا سری وان پلاس 10 به همراه دو عضو رو نمایی خواهد شد که هر کدام از یک تراشه پرچمدار متفاوت پشتیبانی خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها بازار اخبار و شایعات سری جدید گوشی های هوشمند وان پلاس بسیار داغ است، به تازگی نیز طی یک افشاگری مشخص شده است که وان پلاس قصد دارد، وان پلاس 10 پرو خود را در تاریخ 11 ژانویه برابر با 21 دی ماه در چین رونمایی کند. اما این همه چیز نیست...

وان پلاس 10 پرو:

با توجه به گزارشی که Gizmochina به تازگی منتشر کرده است، طی هفته ی گذشته این گوشی هوشمند توانست تائیدیه گواهی 3C چین را دریافت کند و طبق گزارشات، این دستگاه امروز نیز در پایگاه داده های گواهینامه TENAA دیده شده است.

متاسفانه TENAA تصویری از این گوشی به اشتراک نگذاشته است اما با توجه به لیست منتشر شده توسط این پایگاه ما می توانیم بسیاری از ویژگی های اصلی وان پلاس 10 پرو را مشاهده کنیم. این طور که به نظر می رسد وان پلاس 10 پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED می باشد که کیفیت تصویر +Quad HD را با رزولوشن 1440x3216 پیکسل ارائه می دهد؛ همچنین به جز انواع مشکی و سبزی که در تمامی تیزر ها تا به الان دیده شده اند، انتظار می رود که این گوشی هوشمند یک نسخه ی سفید هم داشته باشد.

OnePlus 10

از ویژگی های تائید شده ی این گوشی هوشمند می توان به ظرفیت باتری 4880 میلی آمپر ساعتی( مقدار معمولی 5000 میلی آمپر ساعتی) با احتمال پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی، در کنار تراشه ی قدرتمند آن اشاره کرد؛ وان پلاس 10 پرو قدرت خود را از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 تامین خواهد کرد. از لحاظ پیکربندی حافظه نیز احتمالا عضو رده بالای سری جدید وان پلاس در دو نسخه عرضه خواهد شد:

  • 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی
  • 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی

انتظار می رود که این گوشی هوشمند به همراه سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری ColorOS 12 به صورت پیش فرض راه اندازی شود.

در ارتباط با تنظیمات دوربین آن نیز باید اشاره کرد که وان پلاس 10 پرو یک سنسور دوربین 32 مگاپیکسلی را به عنوان دوربین سلفی بر روی پنل جلویی خود خواهد داشت همچنین بر روی پنل پشتی آن نیز دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین ثانویه 50 مگاپیکسلی و دوربین سوم 8 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت؛ باید اشاره کرد که تنظیمات دوربین این گوشی هوشمند از زوم اپتیکال 3 برابر و فیلمبرداری 8K نیز پشتیبانی می کند.

وان پلاس 10 استاندارد:

و اما همان طور که به زمان رونمایی این سری نزدیک می شویم مدام  گزارش های جدیدی در رابطه با یکی از مدل های این سری منتشر می شود، این بار MySmartPrice طی یک گزارش به احتمال حضور تراشه قدرتمند و نسل جدید مدیاتک، دامنسیتی 9000، برای یکی از مدل های سری وان پلاس 10 پرو اشاره می کند. خب از آنجایی که پشتیبانی وان پلاس 10 پرو از اسنپدراگون 8 نسل 1 تقریبا قطعی است پس به نظر می رسد که نسخه استاندارد این سری قرار است از دایمنسیتی 9000 مدیاتک پشتیبانی کند. متاسفانه تا به این لحظه وان پلاس هیچ گزارشی را در رابطه با مدل استاندارد این سری تائید نکرده است و اما خوشبختانه انتظار می رود که این گوشی هوشمند نیز پس از مدل پرو برادر خود به همین زودی ها رونمایی شود، در نتیجه نیازی نیست که خیلی چشم به راه بمانیم.

OnePlus 10 Pro

از طرفی دیگر این اواخر گزارش هایی منتشر شده است که به زودی وان پلاس به همراه اوپو آزمایش گوشی های هوشمند جدید خود را با سیستم عامل یکپارچه، برای بازارهای جهانی آغاز خواهد کرد. پس از ادغام دو شرکت احتمالا دستگاه های جدید به همراه سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری ColorOS 12  و یا OxygenOS 12 عرضه خواهند شد.

در هر حال در نظر داشته باشید که این خبر هنوز از طرف وان پلاس و یا حتا اوپو به صورت رسمی تائید نشده است، بنابراین باید در انتظار یک اطلاعیه ی رسمی بمانیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها