|

اپل

نسل آینده آیفون، با دوربینی قدرتمند تر از همیشه

iPhone 15 Pro Expected to Feature Periscope Lens With Up to 10x Optical Zoom

جف پو،پیش‌بینی می‌کند که حداقل یکی از مدل‌های آیفون 15، دارای سیستم دوربین پریسکوپ خواهد بود که امکان زوم اپتیکال را افزایش می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالی که هنوز آیفون 14 رونمایی نشده است، سیل اخبار و شایعات آیفون 15 جاری شده است، شاید دلیلش این باشد که اپل جز محدود شرکت های سازنده گوشی های هوشمند است که در رابطه با زمان رونمایی و عرضه محصولات خود قابل پیش بینی است.

در هر صورت به تازگی گزارشی به نقل از MacRumors افشاگر محبوب اپل منتشر شده است که ادعا می کند به احتمال بسیار زیاد آیفون 15 پرو دارای سیستم دوربین پریسکوپ خواهد بود که در نتیجه ی آن اپل می تواند تنظیمات دوربین تله فوتو قوی تری را بر نسل آینده گوشی های هوشمند خود نصب کند؛ همچنین فناوری فوق این امکان را برای کاربر فراهم می کند که بتواند زوم بالایی را بدون افت کیفیت در تصویر برداری تجربه کند.

Priscope

پیش از این نیز گزارش هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه آیفون 14  پرو از این فناوری فوق العاده دوربین بهره خواهد برد، اما این طور که به نظر می رسد طرفداران آیفون باید زمان بیشتری را در انتظار این فناوری منتظر بمانند. در حال حاضر، پرچمدار فعلی آیفون ، زوم اپتیکال 3 برابر را در مدل پرو خود (آیفون 13 پرو) ارائه می دهد.

اما با مدل های نسل بعد، ممکن است آیفون بتواند زوم اپتیکال تا 10 برابر را ارائه دهد و با گوشی های هوشمند برتر اندرویدی در بازار مانند سامسونگ گلکسی S21 اولترا و هواوی P40 پرو پلاس به رقابت بپردازد.

Samsung_galaxy_S21_Ultra

Huawei P40 pro Plus

به هر حال به خاطر داشته باشید که این اولین باری نیست که خبر حضور دوربین پریسکوپی در سری آیفون 15 به گوش می رسد اما این خبر هنوز هم از طرف اپل به طور رسمی تائید نشده است و خیلی زود است که بگوییم آیا غول فناوری کوپرتینویی واقعا این فناوری را در سری آیفون 15 ارائه خواهد کرد یا خیر، نباید فراموش کنیم اپل قبل از آیفون 15، آیفون 14 را پیش رو دارد که به احتمال بسیار زیاد مثل همیشه، و با رعایت سنت معرفی نسل جدید ، در تابستان سال پیش رو به بازار معرفی خواهد شد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها