|

ریلمی

انتظار ها به پایان رسید، سری GT2 ریلمی رونمایی شد

Realme GT2 Deries Overview

سرانجام در 4ژانویه ریلمی از سری پرچمدار خود، با دو عضو استاندارد و پرو رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طی روز گذشته سرانجام ریلمی از جدیدترین سری خود رونمایی کرد، سری که شامل دو عضو استاندارد و پرو می شود.

سری GT2 ریلمی در چهار رنگ سفید، سبز، مشکی و آبی عرضه می شود که ریلمی برای دو رنگ سفید و آبی آن از مواد پلیمری استفاده کرده است که مبتنی بر اصول زیست محیطی هستند و حس کاغذ را القا می کند؛ قابل توجه است که استفاده از این فناوری برای اولین بار در صنعت گوشی های هوشمند به کار می رود، علاوه بر این به نظر می رسد که استفاده از این فناوری به طراحی سبک این دستگاه ها نیز کمک کرده است چرا که علیرغم برخورداری آنها از باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی تنها 189 گرم وزن دارند.

GT2-Pro

ریلمی GT2 پرو:

مدل رده بالاتر این سری از صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO 2.0 AMOLED با وضوح تصویر +QHD و نرخ تازه سازی تطبیقی  120-1 هرتز برخوردار است؛ این طور که ریلمی ادعا می کند پنل فوق برای ارائه عمر باتری مفید تر با مصزف انرژی حداکثر 15 درصد کمتر نسبت به AMOLED های گذشته و تنظیم نرخ تازه سازی آنی بین 30 تا 120 هرتز، برنامه ریزی شده است. از طرفی دیگر صفحه نمایش GT پرو، از رنگ های 10 بیتی و +HDR10 پشتیبانی می کند و در نهایت توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شود و اما نکته ی جالب توجه این جاست که در قسمت پایین این صفحه نمایش اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است که علاوه بر اینکه قفل صفحه را به سرعت باز می کند از تشخیص ضربان قلب نیز پشتیبانی می نماید.

Realme

ریلمی GT2 پرو، قدرت خود را از تراشه اعجاب انگیز اسنپدراگون 8 نسل 1 تامین می کند و از لحاظ پیکربندی حافظه نیز تا 12 گیگابات رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی را پشتیبانی می کند.

بر روی پنل پشتی آن نیز تنظیمات دوربین سه گانه تعبیه شده است که از دو سنسور 50 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی (Sony IMX766) و فوق عریض (Samsung JN1) در کنار یک سنسور دوربین سومِ 3  مگاپیکسلی، تشکیل شده است؛ همچنین یک سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بر روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نصب گردیده است. برای کسانی که نمی دانند باید بگوییم که دوربین فوق عریض GT2 پرو دارای زاویه دید 150 درجه و لنز میکروسکوپی است که می تواند تصاویر را تا 40 برابر بزرگ کند درست مانند اوپو فایند ایکس 3 پوکو.  

Realme GT2 Blue

ریلمی GT2 استاندارد:

مدل استاندارد یا به عبارتی وانیلی این سری دارای صفحه نمایش 6.62 اینچی AMOLED  با نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح +FHD با رزولوشن 1080x2400 پیکسل می باشد که توسط گوریلا گلس 5 محافظت می شود. منبع قدرت این گوشی هوشمند نیز آخرین نسل تراشه های اسنپدراگون 888 می باشد. در بخش پیکر بندی حافظه، این گوشی هوشمند تا حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی را پشتیبانی می کند.

realme gt 2 pro

در ارتباط با تنظیمات دوربین آن باید گفت، مدل استاندارد ریلمی GT2 کمی مشابه به برادر خود عمل کرده است، در حقیقت تفاوت عمده آنها در سنسور دوربین فوق عریضشان می باشد که در نهایت ناباوری هنوز اطلاعات آن به درستی مشخص نیست به علاوه اینکه بر روی پنل جلویی نیز سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است، در حالی که ما امیدوار بودیم مانند GT2 پرو شاهد سنسور 32 مگاپیکسلی باشیم.

Realme GT2 Black

اما خوشبختانه هر دو گوشی هوشمند سری جدید ریلمی به همراه باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 65 وات عرضه می شوند و به سیستم خنک کننده هسته یخی الماسی ریلمی مجهز هستند. در بخش نرم افزاری نیز ریلمی بین اعضای سری GT2 تفاوتی قائل نشده است و هر دو گوشی هوشمند از اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری Realme UI3.0 به صورت پیش فرض پشتیبانی می کنند.

بنابر گفته های این شرکت چینی، عرضه هر دو دستگاه از تاریخ 8 ژانویه در چین آغاز خواهد شد و طی سه ماهه ی اول سال جاری نیز به بازار جهانی راه پیدا خواهند کرد.

Realme-GT2

ریلمی  استاندارد با قیمت پایه 2699 یوان و GT2 پرو با قیمت پایه 3899 یوان برای کاربران چینی در دسترس قرار خواهد گرفت؛ حالا باید ببینیم به هنگام عرضه جهانی سری جدید ریلمی تا چه حد با افزایش قیمت مواجه خواهد شد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها