|

سامسونگ

درخشان ترین صفحه نمایش و سری پرچمدار سامسونگ

Samsung Galaxy S22+ and S22 Ultra may offer the brightest smartphone displays ever

نتایج تست نمایشگر اس 22 پلاس و اولترا از آزمایشگاه‌های توسعه این شرکت منتشر شده است که نشان می دهد پرچمداران سامسونگ رقیب نخواهند داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بر اساس گزارشی که Gizmochina به تازگی منتشر کرده است، نتایج تست نمایشگر گلکسی اس 22 پلاس و اس 22 اولترا از آزمایشگاه‌های توسعه خود این شرکت منتشر شده است و البته که کاملاً با افشاگری‌ها و شایعات مختلفی که در چند هفته گذشته با آن ها مواجه شده‌ایم مطابقت دارد.

هر دو مدل ذکر شده در بالا، درصد روشنایی را کسب می کنند که از حداکثر استاندارد همیشگی گوشی های هوشمند بسیار بالاتر است. گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا با حداکثر روشنایی 1750 نیت، نه تنها پرچمداران نسل های گذشته خود بلکه به راحتی پرچمداران دیگر شرکت های سازنده را شکست می دهند.

S22-Samsung

برای مثال می توانیم پرچمدار این روز های اپل، آیفون 13 پرو مکس را در نظر بگیریم، که در سال 2021 توانست محبوبیت بسیار زیادی را در بین کاربران بدست بیاورد؛ این گوشی هوشمند فوق العاده می تواند در حالت High brightness  (بیشترین حالت روشنایی) تنها به 1000 نیت و حداکثر 1200 نیت روشنایی دست پیدا کند؛ خب باید اعتراف کنیم که فاصله ی ایجاد شده به این راحتی قابل چشم پوشی نیست.

از طرفی دیگر نکته ی جالب توجه این جاست که غول فناوری کره ای تصمیم دارد تا گلکسی اس 22 استاندارد را که اولین پرچمدار جمع و جور سامسونگ در سال های اخیر است، با صفحه نمایش 1000 نیت به بازار عرضه نماید. البته گلکسی اس 21 نیز همین میزان صفحه روشنایی را ارائه می دهد اما پرچمدار آینده نسبت به نسل قبلی خود از اندازه ی کوچک تری (6.06 اینچ) برخوردار است.

گلکسی اس 22 پلاس از پنل 6.55 اینچی پشتیبانی خواهد کرد در حالی که اس 22 اولترا، رده بالاترین عضو خانواده ی پرچمدار آینده سامسونگ، از صفحه نمایش 6.81 اینچی به همراه S Pen پشتیبانی می کند.

samsung-galaxy-s22-plus

با توجه به اخبار و گزارش هایی که تا به الان منتشر شده اند ما انتظار داریم که در ماه آینده سامسونگ از هر سه عضو سری گلکسی اس 22 خود رونمایی کند، هرچند که این شرکت پیشرو و پرچمدار، تا به این لحظه هیچ تاریخ رسمی را برای رونمایی این سری فوق العاده و پر قدرت اعلام نکرده است.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها