|

هواوی

گوشی هوشمند بسیار زیبای تاشو هواوی در بازار جهانی

Huawei P50 Pro and P50 Pocket's global launch date revealed

پس از مدت ها انتظار، هواوی قصد دارد 2 عضو از سری پرچمدار خود را به بازار جهانی عرضه نماید که یکی از آنها گوشی هوشمند تاشوی این شرکت می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ژوئن سال گذشته هواوی از سری P50 خود شامل یک مدل استاندارد و یک مدل پرو رونمایی کرد، پس از آن در ماه دسامبر این شرکت چینی عضو سوم این سری که اولین گوشی هوشمند تاشو هواوی نیز می باشد را معرفی کرد. تا به الان این گوشی های هوشمند تنها در بازار چین در دسترس بودند اما براساس گزارشی که GSMArena امروز صبح منتشر کرده است به نظر می رسد دو عضو از سری P50 به زودی به بازار جهانی راه پیدا خواهند کرد.

یک افشاگر از شعبه مالزی هواوی، در حساب توییتر خود چند تیزر منتشر کرده و تیزرهای منتشر شده عرضه جهانی P50 پرو و P50 پاکت را در 12 ژانویه تائید می کنند.

P50 Pro

شعبه مالزی هواوی هر دوی این گوشی های هوشمند را در سایت رسمی خود با مشخصات مشابه همتایان چینی خود فهرست کرده است با این حال به نظر می رسد که نسخه های جهانی اندکی تفاوت را با نسخه های کشور مادر خواهند داشت؛ براساس فهرست شعبه مالزی هواوی P50 پرو به جای کایرن 9000 به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز خواهد شد و P50 پاکت نیز به جای هارمونی OS از رابط کاربری EMUI 12 استفاده خواهد کرد. متاسفانه هنوز مشخص نیست که P50 پرو کدام رابط کاربری را ارائه خواهد داد اما ما فکر می کنیم که به احتمال زیاد مانند برادر خود EMUI 12 را پشتیبانی خواهد کرد.

HUAWEI-P50-Pocket-Premium-Edition-4

از طرف دیگر به نظر می رسد که هر دو عضو سری P50 که به بازار جهانی راه پیدا خواهند کرد با پیکربندی 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، دست کم در مالزی، عرضه خواهند شد؛ البته ظاهرا هواوی تصمیم دارد که یک نسخه رده بالا تر از P50 پاکت را نیز با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی به بازار جهانی عرضه کند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها