|

تویوتا

عنوان پر جست و جو ترین برند خودروسازی سال 2021 تعلق می گیرد به...!

Toyota Reigns As The World's Most Searched Car Brand In 2021

موتور جست و جو گوگل بهترین معیار برای بررسی این مسئله است که کدام برندهای خودرو در کشورهای مختلف محبوب ترین هستند پس سری میزنیم به آمار گوگل

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آغاز سال جدید میلادی همیشه زمان بسیار مناسبی است برای اینکه جمع بندی کلی از عملکرد شرکت های سازنده طی یک سال داشته باشیم؛ شرکت های خودروسازی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

چه شما تصمیم داشته باشید که خودرو بخرید یا فقط چرخی در بازار خودرو بزنید بدون شک گوگل جزو اولین جاهایی است که به سراغ آن می روید؛ با این اوصاف می توانیم بگوییم که موتور جست و جو گوگل بهترین معیار برای بررسی این مسئله است که کدام برند های خودرو در کشورهای مختلف محبوب ترین هستند.

این طور که به نظر می رسد سال 2021 بدون شک به شرکت ابر قدرت تویوتا تعلق دارد. پس از آنکه تویوتا کورولا توانست عنوان محبوب ترین خودرو سال 2021 را بدست بیاورد و در صدر لیست پر فروش ترین های سال قرار بگیرد حالا نیز میبینیم که تویوتا برای سال 2021 به عنوان پر جست و جو ترین برند خودرو شناخته می شود. این برند محبوب و قدرتمند ژاپنی از بین 154 کشور در 47 کشور بیشترین جست و جو را داشته است.

2020_toyota_corolla

پس از تویوتا، بی ام و با جست و جوی بالا در 29 کشور توانسته است در مقام دوم این لیست قرار بگیرد و مقام سوم نیز به مرسدس بنز تعلق می گیرد که توانسته است در 23 کشور به بالاترین میزان جست و جو دست پیدا کند.

2022-bmw-x5-

البته باید بگوییم که سال 2021 برای خودروسازی تسلا نیز موفقیت آمیز بوده است و این شرکت توانسته است برای اولین بار به این رتبه بندی بپیوندد. خودروساز الکتریکی امریکایی در سال 2021 تبدیل به برترین برند خودرویی در هنگ کنگ، اسرائیل، ماکائو، سنگاپور و چین شده است؛ همچنین در اتریش، باهاما، بوتسوانا، کنگو کینشاسا، کرواسی، فنلاند، گینه، ایسلند، کویت، ماداگاسکار، مالت، نروژ، فلسطین، رواندا، آفریقای جنوبی، کره جنوبی، سوریه، امریکا و یمن، به عنوان دوم یا سوم دست پیدا کرده است.

Tesla

در رابطه با دیگر شرکت های خودروسازی نیز باید بگوییم که برندهایی مانند آئودی، هیوندای و سوزوکی در سال 2021 بیشتر از سال گذشته (2020) در جست و جو های گوگل ظاهر شده اند، از طرف دیگر، رولز رویس و مزدا هر کدام توانسته اند دست کم در یک کشور عنوان پر جست و جو ترین خودروی سال را به خود اختصاص دهند؛ برعکس آنها برندهایی مانند فولکس واگن، میتسوبیشی، آلفارومئو و دوو هستند که نتوانستند در هیچ یک از 154 کشور به عنوان جست و جو گر برتر معرفی شوند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها