|

موتورولا

اتفاق باور نکردنی؛ Razr3 در میان پرچمداران!!!

Motorola Razr 3 specifications leak reveals

به نظر می رسد که موتورولا قصد دارد تا با یک حرکت اعجاب انگیز نسل سوم گوشی های هوشمند تاشو سری Razr خود را به عنوان یک پرچمدار رونمایی کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ماه گذشته مدیر کل تجارت لنوو تائید کرد که این شرکت در حال کار بر روی نسل جدید دستگاه های تاشو Razr خود می باشد. ( موتورولا زیرمجموعه ی شرکت لنوو می باشد. ) بر اساس گزارش Gizmochina به نقل از توسعه دهندگان XDA به نظر می رسد که نسل جدید این گوشی های هوشمند برخلاف نسل های گذشته نه به عنوان یک میان رده بلکه به عنوان یک پرچمدار به بازار عرضه خواهد شد.

براساس اخبار و شایعاتی که به تازگی منتشر شده است به نظر می رسد که قدرت Razr3 توسط چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 تامین خواهد شد. نسل اول این گوشی هوشمند به چیپست اسنپدراگون 710 و نسل دوم آن به چیپست اسنپدراگون 765Gمجهز شده بودند، که در مقایسه با آنها کاملا مشخص است نسل سوم به طرز چشم گیری ارتقا یافته است.

Motorola - razr3

پرچمدار آینده ی موتورولا به احتمال زیاد با سه گزینه متفاوت از لحاظ پیکر بندی به بازار عرضه خواهد شد:

  • 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی
  • 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی
  • 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی

انتظار می رود که دوربین سلفی این گوشی هوشمند مانند دیگر پرچمداران حال حاضر با طراحی پانچ، بر روی صفحه نمایش قرار بگیرد همچنین احتمالا Razr3 دارای یک پنل AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود؛ علاوه بر این ها به نظر می رسد که پرچمدار آینده ی موتورولا از یک صفحه نمایش ثانویه نیز پشتیبانی  می نماید که متاسفانه تا به این لحظه اطلاعات خاصی از آن منتشر نشده است.

بر مبنای گزارش جدیدی که Technik News منتشر کرده است باید در انتظار صفحه نمایش تاشو فول اچ دی پلاس با نسبت تصویر 20:9 باشیم اما این گزارش، پنل AMOLED آن را تائید و یا تکذیب نمی کند؛ با این حال به ما از باتری نه چندان قوی 2800 میلی آمپر ساعتی آن خبر می دهد.

Motorola razr3

در ارتباط با تنظیمات دوربین نیز به نظر می رسد که Razr3 بر روی پنل پشتی خود به سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OV50A OmniVision در کنار یک سنسور 13 مگاپیکسلی برای عکاسی فوق عریض و ماکرو مجهز خواهد بود؛ بر روی پنل جلویی آن نیز سنسور دوربین 32 مگاپیکسلی OmniVision برای عکاسی سلفی قرار گرفته است. دوربین اصلی و دوربین جلوی این گوشی هوشمند قادر به فیلمبرداری 120 فریم در ثانیه فول اچ دی اسلوموشن و فیلمبرداری 60 فریم در ثانیه یو اچ دی 4K خواهند بود. در نهایت انتظار می رود که نسل سوم Razr به همراه سیستم عامل اندورید 12 به صورت پیش فرض عرضه شود.

به دلیل معضل کمبود جهانی تراشه که گریبانگیر تمامی شرکت های سازنده گوشی های هوشمند شده است، زمان دقیق معرفی این گوشی هوشمند مشخص نیست اما به احتمال زیاد در ماه ژوئن امسال رونمایی خواهد شد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی