|

شیائومی

نسل جدید گوشی های هوشمند گیمینگ شیائومی!

Black Shark 5 series is incoming

گزارش های اخیر حاکی از آنند که نسل جدید گوشی های هوشمند گیمینگ شیائومی، بلک شارک 5، به همراه بهبود های قابل توجه به بازار معرفی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با معرفی گوشی های هوشمند قدرتمند سری بلک شارک، شیائومی توانست با قدرت به بازار گوشی های هوشمند گیمینگ وارد شود. اخیرا افشاگر محبوب  DigitalChatStation گزارشی منتشر کرده است مبنی بر اینکه غول فناوری چینی تصمیم دارد تا نسل جدید گوشی های هوشمند گیمینگ خود را در سال جاری به بازار معرفی نماید.

این افشاگر ادعا کرده است که سری بلک شارک 5، در مقایسه با نسل گذشته خود به طرز قابل توجهی ارتقا یافته است. از جمله ویژگی های این گوشی هوشمند که توانسته است بهبود چشمگیری داشته باشد می توان به پردازنده ی قدر و باتری عظیم در کنار جدیدترین نسخه ی سیستم عامل اندورید آن اشاره نمود.

احتمالا تا به الان حدس زده اید که این روز ها وقتی از پردازنده ای قدرتمند صحبت می کنیم منظورمان پرچمدار احال حاضر کوالکوم است؛ به این ترتیب باید بگوییم که مدل استاندارد بلک شارک 5 به تراشه ی اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز خواهد گردید و ما انتظار داریم که شاهد راه اندازی رابط کاربری JOYUI  مبتنی بر اندروید 12 ، بر روی این گوشی هوشمند باشیم.

black-shark-3-tactile-buttons

همان طور که قبل تر نیز اشاره کردیم این گوشی هوشمند به یک باتری عظیم و حجیم مجهز خواهد شد در حقیقت بلک شارک 5 استاندارد از یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 واتی، برخوردار می باشد.

از طرفی دیگر یک افشاگر ناشناس نیز به تازگی گزارشی منتشر کرده است مبنی بر اینکه بلک شارک 5 پرو به باتی 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات و طبیعتا پردازنده ی اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز خواهد شد.

متاسفانه تا به این لحظه اطلاعات زیادی در رابطه با این سری از گوشی های هوشمند شیائومی  در دست نیست اما ما امیدواریم که خیلی زود بتوانیم به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها