|

موتورولا

از موتورولا ادج 30 پرو انتظار چه چیزی را باید داشته باشیم؟

Motorola Edge 30 Pro NBTC certified

یک گوشی هوشمند جدید موتورولا به تازگی موفق شده است که تائیدیه ی NBTC تایلند را دریافت کند، شاید یک نسخه تغییر نام یافته از ادج ایکس 30 باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- عضو جدیدی از خانواده موتورولا به تازگی موفق شده است که تائیدیه ی NBTC تایلند را دریافت کند. به یاد داشته باشید که در دسامبر 2021 ،موتورولا از گوشی هوشمند خود به نام موتو ادج 30 با عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 در چین رونمایی کرد از این رو این احتمال وجود دارد که گوشی هوشمند جدید موتورولا در حقیقت همان ادج ایکس 30 چینی باشد که برای ورود به بازار خارج از خانه ،به ادج 30 پرو تغییر نام داده است.

به هر صورت این گوشی هوشمند اخیرا به همراه تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 در پورتال بنچمارک گیگ بنچ دیده شده است، این لیست همچنین نشان میدهد که دستگاه فوق به همراه سیستم عامل اندروید 12  و 12 گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد شد.

با توجه به احتمال اینکه ادج 30 پرو نسخه ای تغییر نام یافته از ادج ایکس 30 خواهد بود ما انتظار داریم که این گوشی هوشمند به همراه صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 144 هرتز به بازار  عرضه شود.

Motorola Moto Edge 30

در ارتباط با تنظیمات دوربین موتورولا ادج 30 پرو نیز ما حدس می زنیم که بر روی پنل جلویی، سنسور 60 مگاپیکسلی و بر روی پنل پشتی جزیره دوربین تشکیل شده از سه سنسور را شاهد باشیم. احتمالا جزیره ی دوربین این گوشی هوشمند از دو سنسور 50 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق، تشکیل خواهد شد؛ همچنین ممکن است که این گوشی هوشمند به همراه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه شود که از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می نماید.

گزارش های ادعا می کند که ادج 30 پرو در هند نیز عرضه خواهد شد و انتظار می رود این دستگاه تا یک یا دو ماه دیگر وارد بازار هند شود. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت ادج 30 پرو برای بازارهای جهانی در دسترس نیست در حقیقت ما حتا هنوز مطمئن نیستیم که این گوشی هوشمند محصولی جدید خواهد بود یا یک نسخه ی تغییر نام یافته می باشد. به هر حال امیدواریم که هرچه زودتر موتورولا اخبار بیشتری را در رابطه با این گوشی هوشمند به اشتراک بگذارد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها