|

فورد

این دقیقا همان چیزی است که "فورد فیوژن" می توانست به آن تبدیل شود!

This Is What the Ford Fusion Could Have Become

پنجمین نسل از سدان محبوب فورد، به نام موندئو در بازار چین با طراحی جدید همچنان به کار خود ادامه می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پس از چندین نمایش غیر رسمی اما نسبتا آشکار، نسل جدید فورد موندئو به طور رسمی در چین رونمایی شد. پنجمین نسل از سدان محبوب فورد، که در ایالت متحده امریکا با نام فیوژن شناخته می شود، در مرکز طراحی چین در شانگهای به نمایش درآمد.

2022-ford-mondeo-china-debut (1)

جالب اس بدانید که در سال 2020 تولید این خودرو در امریکا متوف شد و حالا نیز به نظر می رسد که نسل موندئو تنها در چین ادامه پیدا خواهد کرد و این سدان زیبا به بازار اروپا نیز راه پیدا نخواهد کرد.

2022-ford-mondeo-china-debut (2)

این طور که به نظر می رسد فورد به طراحی خودروی جدید خود افتخار می کند چراکه زمان زیادی را برای وصف ویژگی های بصری این خودرو در بیانیه ی مطبوعاتی خود به آن اختصاص داد. زبان طراحی این خودرو مشابه ایوس و ایکواتر می باشد. طراحی که در سایر محصولات فورد، که برای بازار چین طراحی می شوند، نیز دیده می شود.

2022-ford-mondeo-china-debut (6)

با این حال احتمالا جالب ترین عنصر طراحی، چراغ های عقب ال ای دی هستند که از موستانگ ماخ E الهام گرفته شده اند و دارای سه خط عمودی می باشند.

Ford

دفیوزر متصل به سپر نیز ظاهری اسپرت به آن می بخشد. جالب است که به نظر می رسد دستگیره درها دارای طراحی پاپ آوت، آن هم به سبک تسلا هستند.

2022-ford-mondeo-china-debut (7)

متاسفانه فورد جزئیات مکانیکی موندئو را منتشر نکرده است اما با توجه به نشان 245 در پشت خودرو ما گمان می کنیم که این خودرو از نوعی موتور گازی 2 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ به همراه دیفرانسیل جلو استفاده خواهد کرد. اگر حدس ما درست باشد این موتور 245 اسب بخار قدرت خواهد داشت که احتمالا از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل خواهد شد.

2022-ford-mondeo-china-debut (4)

در ارتباط با ویژگی های داخل کابین نیز باید بگوییم که متاسفانه تا به این لحظه در این مورد هم فورد اطلاعات زیادی را به اشتراک نگذاشته است و ما هنوز تصویری از داخل کابین این خودرو در دست نداریم.

2022-ford-mondeo-china-debut (3)

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها