|

اپل

آیفون 15 پرو با دوربین پریسکوپ 5 برابری، ظاهرا قطعی!

iPhone 15 Pro to have a 5x periscope camera, analyst predicts

با توجه به گزارش هایی که اخیرا منتشر شده اند به نظر می رسد که عرضه اعضای رده بالای آیفون 15 به همراه دوربین پریسکوپ 5 برابری قطعی می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همان طور که می دانید هنوز چندین ماه تا رونمایی جدیدترین نسل آیفون یعنی سری آیفون 14 زمان، باقی مانده است اما ظاهرا بدون توجه به این مسئله طرفداران آیفون در حال کنکاش بر روی نسل بعدی آیفون 14 هستند. خب به این ترتیب باید اعتراف کنیم که اخبار و شایعات در رابطه با عرضه آیفون 15 پرو به همراه دوربین پریسکوپ در سال 2023 موضوع جدیدی نیست با این وجود به گزارش GSMArena تحلیلگر معروف جف پو به تازگی گزارشی را منتشر کرده است که بر مبنای آن به نظر می رسد غول فناوری کوپرتینویی در حال آزمایش نمونه های اولیه اجزای لنزهای تله فوتو 5 برابری هستند.

کاملا قابل حدس است که اپل هنوز تصمیم نگرفته است این سخت افزار را از چه شرکتی تامین نماید اما به احتمال زیاد اگر شایعات مربوط به حضور این لنز ها حقیقت داشته باشد طی امسال این شرکت ابر قدرت تصمیم نهایی خود را اتخاذ خواهد کرد پس از آن نیز زمانی که این قطعات بتوانند تائیدیه را دریافت کنند در اعضای رده بالای سری سال 2023 یعنی آیفون پرو و آیفون پرو مکس گنجانده خواهند شد.

حقیقت این است که گوشی های راه اندازی شده با سیستم عامل اندروید مدت هاست که از این فناوری استفاده می کنند اما ظاهرا اپل مثل همیشه تصمیم دارد زمانی یک فناوری را ارائه دهد که آن را کامل کرده است و بدون نقص روانه بازار می شود.

با همه ی این اوصاف ما خوب می دانیم که قرار نیست به این زودی ها اطلاعیه ی رسمی از سمت این غول فناوری دریافت نماییم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها