|

لکسوس

شاسی بلند لوکس و چشم نواز لکسوس LX600

the 2022 Lexus LX600

نسل جدید شاسی بلند های LX لکسوس، LX600، در عین زیبایی و لوکس بودن تجربه ی یک آفرودی لذت بخش را برای شما ممکن می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لکسوس در اوکتبر سال گذشته از نسل چهارم شاسی بلند لوکس خود با عنوان LX600 رونمایی کرد و به تازگی نیز اخباری منتشر شده است مبنی بر اینکه اخیرا این ماشین گران قیمت و چشم نواز اولین برچسب قیمتی خود را دریافت کرده است.

قبل از هرچیز باید در نظر داشته باشید که لکسوس 2022 LX600 در حقیقت نسخه ای تغییر یافته و کمی لوکس تر تویوتا لندکروز می باشد که طبیعتا از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود. البته باید اعتراف کرد که LX جدید کمی بیشتر از یک نمونه ی لوکس تر لندکروز می باشد این خودروی زیبا در پنج تریم به بازار معرفی شده است، یک مدل پایه، مدل پریمیوم که احتمالا پرفروش ترین خواهد بود، تریم F-Sport که اولین بار است در خودروهای لکسوس حضور پیدا می کند، یک تریم لوکس و البته یک تریم فوق لوکس.

لکسوس معتقد است مدل های سه ردیفه یعنی پریمیوم، لوکس و F-Sport حدودا 85 تا 90 درصد فروش را شامل می شوند. خب می شود حدس زد که احتمالا کمترین میزان فروش نیز به تریم بسیار گرانِ پنج سرنشینِ دو ردیفه ی سوپر لوکس LX مربوط می شود.

2022-lexus-lx600-f-sport-104-1642734902

لکسوس برای نسل جدید شاسی بلند زیبای خود تصمیم گرفته است از موتور V6 توئین توربو 3.5 لیتری استفاده کند که می تواند 409 اسب بخار قدرت و 649 نیوتن متر گشتاور را تولید نماید. قدرت تولید شده توسط این موتور عظیم بوسیله ی جعبه دنده ی 10 سرعته ی اتوماتیک، به دو دیفرانسیل سه حالته و چهار چرخ متحرک آن منتقل می شود. شتاب این خودرو نیز 6.8 ثانیه محاسبه شده است. در ارتباط با مصرف سوخت آن نیز باید گفت این طور که به نظر می رسد LX600 در هر 100 کیلومتر 12 لیتر صوخت را مصرف می کند.

اما شاید شگفت انگیزترین ویژگی این خودرو ی لوکس توانایی آفرود آن باشد که البته به لطف  محور چرخ چهار چرخ متحرک، پیشرانه بسیار قوی و سیستم دیفرانسیل آن ممکن شده است و می تواند درست مانند یک لندکروز در هر فضایی آفرود کند.

2022-lexus-lx600-f-sport-105-1642734900

 مثل هر مدل دیگر لکسوس نسل چهارم LX نیز طراحی داخلی بی نظیری را شامل می شود که نهایت زیبایی و لوکس بودن را به شما القا می کند. صندلی های بزرگ و راحت، روکش های چرم درجه یک، نمایشگر لمسی 12.3 اینچی و نمایشگر ثانویه 7 اینچی و بسیاری ویژگی های دیگر همه مواردی هستند که طراحی داخل کابین این خودرو را چشم نوازو دلچسب می کنند.

باید بدانید که این خودروی لوکس و قدرتمند، شما را هرجایی که بخواهید می برد و راحتی و آسایش را نیز به همراه خواهد داشت.

درارتباط با برچسب قیمتی تریم های مختلف این خودرو باید اشاره کنیم که با توجه به گزارش هایی که تا به الان منتشر شده اند ظاهرا تریم استاندارد LX60 با قمت 86900 دلار و ترم سوپر لوکس آن با قیمت 126000 دلار به فروش می رسد.

تصاویر 2022 Lexus LX600 :

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سپهر ارسالی در

    کجاش زیباست،تو این رنج قیمت هر انتخاب چشم بسته ای از این بهتر و زیباتر و با کلاستره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی