|

ولوو

ولوو در سکوت جدیدترین شاسی بلند خود را رونمایی کرد

New 2023 Volvo XC40 facelift quietly unveiled on configurator

ولوو در یک سکوت خبری و بی سر و صدا جدید ترین شاسی بلند خود را به صورت آنلاین رونمایی کرد ولوو XC40 فیس لیفت با قیمت پایه 34100 پوند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها خودرو های شاسی بلند سهم عظیمی از بازار را در دست گرفته اند و در بین مردم محبوبیت بسیاری بدست آورده اند. ولوو از جمله شرکت های خودرو سازی می باشد که تاکنون توانسته شاسی بلند های خوب و معقولی را به بازار معرفی نماید. در همین راستا به گزارش AutoExpress طی چند روز گذشته این شرکت خودرو سازی بدون برگزاری هیچ گونه نشست خبری و یا رویداد خاصی جدید ترین شاسی بلند خود به نام XC40 را رونمایی کرد. جالب توجه این جاست که حتی پیش از این هم شرکت سوئدی در رابطه با نسل جدید XC40 خود اطلاعاتی منتشر نکرده بود.

در هر حال اخیرا خودروساز سوئدی اطلاعات مربوط به این خودرو را به صورت آنلاین منتشر کرده است. این طور که به نظر می رسد نسخه پایه این خودرو که به پیشرانه بنزینی هیبریدی مجهز شده است 34100 پوند و نسخه دیگر که به پلاگین هیبریدی مجهز شده است، 39100 پوند قیمت گذاری شده اند. البته جدای از پیشرانه این شاسی بلند مرموز در سه تریم به بازار وارد خواهد شد.

Volvo XC40 facelift-6

با توجه به اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده به نظر نمی رسد که ولوو قصد داشته باشد تا همه مدل ها را به همین زودی در دسترس کاربران قرار دهد.

شاسی بلند جدید ولوو شامل دو مدل با پیشرانه هیبریدی ملایم می باشد که با عنوان های B3 و B4 شناخته می شوند. B3 به یک موتور 2 لیتری هیبریدی ملایم با قدرت 161 اسب بخار مجهز شده است، در حالی که B4 با قدرت 194 اسب بخار قدرت بیش تری را به نمایش می گذارد. علاوه بر اینها ولوو دو نوع پیشرانه هیبریدی پلاگین را نیز ارائه می دهد که با عنوان های T4 و T5 ارائه می شوند. هر دوی آنها موتور 1.5 لیتری سه سیلندر بنزینی را با یک موتور الکتریکی ترکیب می‌کنند که خروجی ترکیبی آن 258 اسب بخار قدرت می باشد. و نهایتا نسخه Recharge این شاسی بلند با قدرت 228 اسب بخار از یک موتور الکتریکی یا با قدرت 402 اسب بخار از موتورهای الکتریکی دو گانه، قدرت نمایی می کند.

تصاویر New 2023 Volvo XC40 facelift :

Volvo XC40 facelift-4

Volvo XC40 facelift-2

Volvo XC40 facelift

Volvo XC40 facelift-3

Volvo-XC40-Facelift-7

Volvo-XC40-Facelift-17

Volvo XC40 facelift-7

Volvo XC40 facelift-8

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها