|

لکسوس

انتشار تصاویرِ جدید از شاسی بلند برقی مرموز لکسوس

Lexus Electrified SUV Looks Sleek From More Angles In New Photos

لکسوس نیز تصمیم دارد تا به جمع خودروسازان برقی بپیوندد به همین راستا این خودروساز ژاپنی تصاویری جدید از SUV برقی آینده خود را منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تویوتا و لکسوس درست پیش از آنکه سال 2021 به پایان برسد اطلاعاتی را در رابطه با خودروهای برقی آینده خود منتشر کردند البته هیچ یک از این برند ها جزئیات خاصی را فاش نکردند اما مجموعه ای از نمونه های اولیه را نشان دادند که بیشتر بخش های بازار را پوشش می داد. با توجه به این مجموعه به نظر می رسد که آینده خودروهای برقی لکسوس بسیار درخشان خواهد بود. چندان هم جای تعجب ندارد این روز ها محبوبیت خودرو های برقی در سرتاسر جهان رو به افزایش می باشد. از طرف دیگر لکسوس تصمیم دارد تا شاسی بلند های برقی بی نظیری را نیز رونمایی کند و همان طور که می دانید خودروهای شاسی بلند سهم زیادی از بازار را در اختیار گرفته اند.

lexus-electrified-suv (2)

از جمله شاسی بلند های بی نظیری که چشم به راهش هستیم RZ 450e می باشد که به گفته لکسوس امسال رونمایی خواهد شد اما این خودرو تنها شاسی بلند الکتریکی نمی باشد که لکسوس از آن حرف می زند. جدای از آن این خودروساز ژاپنی چند تصویر از یک شاسی بلند برقی باتری دار آینده منتشر کرده که به نظر می رسد جایی بالاتر از RZ 450e در سلسله مراتب برند قرار می‌گیرد.

lexus-electrified-suv (1)

این شاسی بلند مرموز از همان جلو پنجره ی معروفی استفاده می کند که در دیگر نمونه های اولیه الکتریکی لکسوس دیده می شود. حالا نیز جدید ترین عکس ها نمایی متفاوت از این شاسی بلند غول پیکر را نشان می دهند که طراحی ساده اما خاص دارد. در قسمت پشتی این خودرو چین‌های هواکش در سپر عقب و یک نوار چراغ عقب با عرض کامل طراحی شده اند که به نظر می‌رسد چراغ عقب در اطراف گلگیرهای عقب و روی لاستیک‌ها کشیده شده است. البته باید در نظر داشته باشید که همچنان این احتمال وجود دارد که طراحی دست خوش تغییر شود.

lexus-electrified-suv

متاسفانه اطلاعات بیشتری در رابطه با این خودرو در دست نیست باید منتظر بمانیم و ببینیم لکسوس واقعا چگونه در صنعت خودروهای برقی عمل خواهد کرد. بی صبرانه در انتظار رونمایی RZ 450e می باشیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها