|

فورد

(عکس) نسخه آفرود فورد برونکو، زیبا، قدرتمند و همه فن حریف

New special edition Ford Bronco Everglades designed for off-road fun

برونکو از جذاب ترین شاسی بلندهایی می باشد که خیابان ها تا به حال به خود دیده اند حالا تصمیم دارد تا جذابیت خود را در طبیعت به نمایش بگذارد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فورد برونکو یکی از جذاب ترین و محبوب ترین شاسی بلندهایی می باشد که خیابان ها تا به حال به خود دیده اند اما ظاهرا فورد به خیابان های شهر قانع نبوده است و تصمیم گرفته است تریم جدیدی از این شاسی بلند را به بازار معرفی کند که آماده ی فتح جاده های چالش برانگیز و پر از فراز و فرود است.

اورگلیدز 2022 تریم آفرود این خودروی زیبا می باشد که می تواند به راحتی در آب هایی تا عمق 1 متر حرکت کند، چرخ هایی با قوس پهن، تایر های برجسته و دارای برآمدگی و یک وینچ عظیم و بزرگ دارد که می تواند تا 4.5 تن را بکشد. این نسخه ی بی نظیر از فورد بلافاصله پس از فورد راپتور 400 اسب بخاری به نمایشگاه وارد خواهد شد. به گفته ی خود فورد این خودرو برای کسانی طراحی شده است که می خواهند با خیال راحت به دل طبیعت بروند و آماده ی ماجراجویی هستند.

Ford Bronco Everglades 2022-2

به روزرسانی های زیادی برای نسخه ی جدید طراحی شده است که آن را برای خودنمایی در دل طبیعت مناسب می کند از جمله ی این به روز رسانی ها می تواند به رینگ های آلیاژی 17 اینچی، پانل های فولادی محافظ زیر بدنه و ریل های سنگی که برای جلوگیری از آسیب دیدن رکاب های پایینی هنگام رانندگی در جاده های پر از سنگلاخ طراحی شده اند، اشاره کرد. طراحی مشبک مانند و خاکستری رادیاتور نیز منحصر به تریم آفرود برونکو می باشد.

از همه ی این ها گذشته یک نکته ی جالب در رابطه با این خودرو وجود دارد و آن هم سقف متحرک اورگلیدز می باشد. این خودروی بی نظیر از یک موتور 2.3 لیتری چهار سیلندر بنزینی توربوشارژ برخوردار است که 296 اسب بخار قدرت و 441 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است که نیرو را به هر چهار چرخ انتقال می دهد.

این طور که به نظر می رسد فورد اورگلایدز 2022 تجربه ی سواری به یادماندنی در طبیعت را به شما هدیه خواهد داد.

تصاویر Ford Bronco Everglades 2022: 

Ford Bronco Everglades

Ford Bronco Everglades-2

Ford Bronco Everglades 2022-3

Ford Bronco Everglades 2022

Ford Bronco Everglades 2022-5

Ford Bronco Everglades 2022-6

everglades3

Ford Bronco Everglades 2022-9

Ford Bronco Everglades 2022-10

Ford Bronco Everglades 2022-14

Ford Bronco Everglades 2022-11

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها