|

اپل

آیفون 14 پرو و افزایش حافظه رم!

iPhone 14 Pro tipped to come with 8GB RAM

ظاهرا پس از مدت ها اپل تصمیم دارد تا تغییرات چشمگیری را برای نسل آینده ی آیفون های خود ،به ویژه نسخه رده بالای آن ها ،ایجاد نماید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- درست اندکی بعد از آنکه پرچمداران 2021 آیفون به بازار عرضه شدند شایعات و گمانه زنی ها حول محور پرچمداران آینده شدت گرفت و همچنان نیز ادامه دارد. در حالی که اپل تاکنون هیچ خبر رسمی را در رابطه با زمان رونمایی اعضای آیفون 14 اعلام نکرده است ما انتظار داریم که در اواسط تابستان شاهد معرفی این پرچمداران باشیم.

به این ترتیب هرچه به زمان رونمایی نزدیک تر می شویم، اخبار مرتبط با اعضای سری آینده نیز بیشتر به گوش می رسند. اخیرا به گزارش Gizmochina و به نقل از MacRumors یک افشاگر گزارشی منتشر کرده است که بر مبنای آن به نظر می رسد غول فناوری کوپرتینویی تصمیم دارد تا حافظه رم آیفون 14 پرو را به هشت گیگابایت ارتقا دهد.

iPhone 14 Pro

خب از آنجایی که چندی پیش نیز اخباری منتشر شد مبنی بر آنکه کیفیت عکاسی، یعنی وضوح دوربین در پرچمداران آینده به طرز چشمگیری بهبود خواهد یافت؛ می توان انتظار داشت که اپل حافظه رم دستگاه های آینده ی خود را افزایش دهد.

این طور که به نظر می رسد بعد از مدت ها اپل تصمیم دارد تا تغییرات چشمگیری را در سری آینده ی پرچمدارهای خود به نمایش گذارد که احتمالا سردمدار آنها نیز طراحی متفاوت صفحه نمایش خواهد بود که ناچ را حذف خواهد کرد و به جای آن از دو بریدگی به شکل دایره و بیضی برخوردار می باشد.

iPhone 14

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها