|

اپل

آیفون 14 اپل وارد فاز تولید آزمایشی شد؛ طراحی نهایی شده است؟

Apple’s upcoming iPhone 14 series reportedly enters trial production phase

این طور که به نظر می رسد اپل تولید آزمایشی اعضای سری جدید آیفون های خود را آغاز کرده است؛ پس طراحی این سری پرچمدار نهایی گشته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا به این لحظه اخبار و شایعات متعددی منتشر شده است که به ما از ویژگی ها و طراحی نسل آینده آیفون هایِ اپل خبر می دهند و نشان می‌دهد چه چیزی باید از دستگاه‌های نسل بعدی یکی از بزرگترین برندهای گوشی‌های هوشمند در جهان انتظار داشته باشیم.

به گزارش Gizmochina به تازگی اخباری منتشر شده است که بر مبنای آنها به نظر می رسد، سری آیفون 14 وارد مرحله ی تولید آزمایشی شده است. خب از آنجایی که هدف از تولید آزمایشی نمود ایرادات و مشکلات طراحی می باشد به نظر می رسد که طراحی اعضای این سری پرچمدار که بی صبرانه در انتظار رونمایی اش می باشیم قطعی شده اند. روند تولید آیفون ها معمولا در ماه فوریه و با صدور سفارشات اپل به سازندگان انجام می شود. جالب است بدانید که Luxshare، شرکتی که در حال مونتاژ آیفون 13 پرو اپل است، هنوز سفارش خدمات تولیدی برای سری آیفون 14 دریافت نکرده است.

Apple iPhone 14 pro

در هر حال همان طور که با توجه به اخبار گذشته متوجه شده اید به احتمال زیاد آیفون 14 یکی از بزرگترین تغییرات را شامل خواهد شد که آن هم به طراحی صفحه نمایش و حذف ناچ مربوط می شود. اپل تصمیم دارد تا از یک سوراخ پانچ و یک پانچ کپسولی برای تشخیص چهره و دوربین سلفی استفاده بکند.

از طرفی دیگر ویژگی ارتقا یافته آیفون 14 که بسیار مورد توجه کاربران آیفون قرار گرفته است، عملکرد قدرتمند تر پردازش آیفون 14 نسبت به نسل قبلی می باشد. ظاهرا اپل تصمیم دارد تا حافظه رم آیفون 14 را به 8 گیگابایت ارتقا دهد.

با توجه به آنکه حالا آیفون 14 در مرحله ی تولید آزمایشی قرار گرفته است، امیدواریم که هرچه زودتر اخبار بیشتری را در رابطه با اعضای سری جدید آیفون بدست بیاوریم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها