|

موتورولا

موتورولا ادج 30 پرو رونمایی شد؛ رقیبی سرسخت برای پرچمداران به ویژه سامسونگ

motorola Edge 30 Pro  lunched

بالاخره موتورولا از نسخه ی جهانی پرچمدار خود رونمایی کرد؛ ظاهرا این گوشی هوشمند تصمیم دارد تا رقیبی برای گلکسی اس 22 سامسونگ باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اوایل ماه دسامبر سال گذشته موتورولا از قوی ترین و جدید ترین پرچمدار خود با نام موتو ادج ایکس 30 در بازار چین رونمایی کرد، اما پس از گذشت مدت کوتاهی اخباری منتشر شد که موتورولا قصد ندارد این گوشی هوشمند را به بازار های جهانی عرضه کند و در عوض از یک نسخه ی تغییر نام یافته برای بازار های جهانی رونمیی خواهد کرد. در همین راستا به تازگی موتورولا رسما از گوشی هوشمند پرچمدار خود با نام ادج 30 پرو برای بازار های جهانی رونمایی کرد.

قبل از هر چیز باید به شما بگوییم که این گوشی هوشمند واقعا یک پرچمدار است و حتا می تواند رقیب سرسختی نیز باشد.

صفحه نمایش

موتورولا اج 30 پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با نرخ تازه سازی 1444 هرتز و وضوح فول اچ دی پلاس می باشد. نرخ نمونه برداری لمسی آن نیز 360 هرتز محاسبه شده است. این صفحه نمایش دارای عمق رنگ 10 بیتی، طیف رنگی DCI-P3 و پشتیبانی از HDR+ نیز می باشد.

دوربین

بر روی پنل پشتی این گوشی هوشمند پرچمدار تنظیمات دوربین سه گانه ای قرار گرفته شده است که از دو سنسور 50 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و دوربین فوق عریض و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. اما آنچه که در ارتباط با دوربین های این گوشی هوشمند قابل توجه است، دوربین سلفی آن می باشد که از یک سنسور 60 مگاپیکسلی برخوردار می باشد.

motorola Edge 30 Pro

سخت افزارو نرم افزار

 اما در بخش تجهیزات زیر کاپوت موتورولا اج 30 پرو، باید به شما بگوییم که این گوشی هوشمند نیز مانند اکثر پرچمداران این روز ها از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 برخوردار است که انرژی خود را از یک باتری نسبتا عظیم 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی تامین می نماید. به علاوه این باتری شارژ بی سیم 15 وات و شارژ معکوس 5 وات را نیز ارائه می دهد. همان طور که انتظار می رفت موتورولا ادج 30 پرو آخرین نسل سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 12 را به صورت پیش فرض راه اندازی می کند. به علاوه این شرکت دو سال به روز رسانیِ سیستم عامل و سه سال بروز رسانی امنیتی را برای پرچمدار جدید خود وعده داده است.

پیکر بندی حافظه و قیمت

 پرچمدار موتورلا با دو پیکر بندی به بازار عرضه خواهد شد به این ترتیب که:

• 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی / 660 دلار

• 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی / 895 دلار

البته باید اشاره کنیم که در بازار امریکا، ظاهرا این گوشی هوشمند با سه نوع پیکربندی حافظه ارائه می شود و قیمت پایه آن نیز 999.99 دلار می باشد.

motorola Edge 30 Pro

نهایتا آنچه باعث می شود که موتورلا ادج 30 پرو را به یک رقیب جدی، به خصوص برای پرچمدار بلامنازع این روزهای سامسونگ، اس 22 اولترا، تبدیل کند پشتیبانی آن از قلم استایلوس می باشد. البته این گوشی هوشمند به همراه قلم عرضه نمی شود بلکه مانند اس 21 اولترا فقط از آن پشتیبانی می کند به معنای آنکه شما باید قلم و قاب مخصوص ادج 30 پرو را که از محفظه ی قلم برخوردار است به صورت جداگانه و به عنوان ابزار های جانبی تهیه نمایید.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی