|

سامسونگ

(ویدئو) اس 22 اولترا درخشان در آزمون مقاومت؛ پرچمدار سامسونگ و یکی از بهترین ها

Samsung Galaxy S22 Ultra survives JerryRigEverything’s scratch and bend test

گلکسی اس 22 اولترا توانست در یکی از مهمترین آزمون های مقاومت و کیفیت عملکرد بسیار خوبی را از خود به ثبت برساند ویدئو این تست را مشاهده کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با توجه به اینکه زمان زیادی از رونمایی گلکسی اس 22 اولترای سامسونگ نمی گذرد، این گوشی هوشمند همچنان در حال گذراندن آزمون ها و تست هایی است که کیفیت و عملکردش را ارزیابی می کنند، ویژگی هایی که با ارائه مشخصات اصلی دستگاه نمی توان به آن ها پی برد.

به گزارش GSMArena این گوشی هوشمندهِ پرچمدار به تازگی توسط یک یوتوبر معروف به نام Jerry Rig Everything آزمون مقاومت و خط و خش را پشت سر گذاشته است؛ البته میزبان این آزمون مطمئن شده است که دستگاه مورد نظر دارای محافظ صفحه نصب شده در کارخانه نباشد.

صفحه نمایش گلکسی اس 22 اولترا توسط گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت می شود که به طبع آن تا خراش های در سطح 6 مقاومت می کند و آسیب چندان چشمگیری نمی بیند اما تیغه رد و خشی از خود به جا می گذارد با این حال در سطح 7 متحمل خراش های عمیقی می شود. البته باید گفت که جای ناامیدی یا تعجب نیست اکثر پرچمداران این روزها از همین درجه مقاومت برخوردار هستند مانند آیفون 13 پرو مکس.

انتهای قلم اس 22 اولترا که مانند قاب آن از جنس فلز می باشد متاسفانه با تیغه فولادی ضد زنگ آسیب جدی می بیند. خود قلم نیز که از جنس پلاستیک می باشد با وجود اینکه بهبود پیدا کرده است با اعمال فشار از وسط به دو نیم تقسیم می گردد؛ اما با این وجود از لحاظ مقاومت در برابر آب و گرد و غبار عملکرد بالایی دارد.

پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز از جنس شیشه می باشد که یک روکش مات از آن محافظت می کند و تیغه نمی تواند به راحتی بر روی پنل فانتوم بلک این دستگاه رد بیاندازد. لنزهای دوربین از شیشه بادوام ساخته شده اند و حلقه های محافظ اطراف دوربین ها نیز از چیزی شبیه فلز آنودایز شده ساخته شده اند که از بروز آثار تیغه فولادی جلوگیری می کنند.

در انتهای ویدئو نیز شاهد هستیم که گلکسی اس 22 اولترا چگونه در برابر خم شدگی مقاومت می کند. نهایتا باید اعتراف کنیم که پرچمدارِ پرچمداران سامسونگ ساختار مقاوم و محکمی دارد که به این راحتی آسیب نمی بیند و توانست با سربلندی و موفقیت از این آزمون بیرون بیاید.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها