|

اپل

اپل رسما تائید کرد: میانرده ی نسلِ سوم آیفون هفدهم اسفند رونمایی خواهد شد

Apple officially announces “Peek Performance” event on March 8; expected to launch iPhone SE and iPad Air

اپل رسما تائید کرد که در تاریخ 8 مارس اولین رویدادِ سال خود را میزبانی خواهد کرد. احتمالا شاهد رونمایی نسل سوم آیفون SE خواهیم بوید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از چندین هفته ی پیش اخبار و شایعاتی شنیده می شود مبنی بر اینکه اپل تصمیم دارد تا اولین رویداد خود در سال 2022 را در ماه مارس برگزار کند و حالا ظاهرا گمانه زنی ها درست از آب درآمدند.

به گزارش Gizmochina غول فناوری کوپرتینویی رسما اعلام کرده است که در 8 مارس برابر با هفدهم اسفند اولین رویداد سال جدید خود را در ساعت 10 صبح به وقت محلی میزبانی خواهد کرد. البته همان طور که از اپل انتظار می رفت این شرکت هنوز اعلام نکرده است که تصمیم دارد تا چه محصولاتی را به بازار معرفی کند  اما با توجه به اخبار و گزارش های زیادی که تاکنون منتشر شده اند به احتمال زیاد طی این رویداد شاهد نسل بعدی آیفون SE با پشتیبانی از اتصال به شبکه 5G خواهیم بود که در کنار نسل پنجم آیپد ایر رونمایی خواهد شد.

Apple-March-2022-1st-Event

همان طور که می دانید آیفون SE مقرون به صرفه ترین عضو خانواده ی گوشی های هوشمند اپل می باشد که بر خلاف دیگر آیفون های حال حاضر همچنان از دکمه ی Home برخوردار می باشد. انتظار می رود که آیفون SE 3 با پردازنده ی اپل A15 بیونیک، دوربین بهتر و پشتیبانی از شبکه 5G عملکرد خوبی را ارائه دهد. همچنین در رابطه با آیپد ایر نیز انتظار می رود که به پردازنده ی مرکزی با پشتیبانی از اتصال به شبکه 5G مجهز گردد.

Apple-iPad-Air

جدای از این دو محصول ما در انتظار رونمایی چیپست جدید اپل و مک بوک های جدید آن نیز هستیم اما بعید به نظر می رسد که این شرکت در رویداد هفته ی آینده آنها را رونمایی کند، هرچند هیچ تائیدیه ی رسمی در این باره وجود ندارد. باید ببینیم که اپل به عنوان میزبان این رویداد چه برنامه ریزی هایی را در نظر گرفته است.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها