|

اچ تی سی

اچ تی سی به میدان رقابت بر خواهد گشت؟ ظاهرا یک پرچمدار در راه است!

HTC to announce a flagship Android phone in April

پس از مدت ها ظاهرا اچ تی سی تصمیم دارد تا راه خود را به دنیای پرچمداران گوشی های هوشمند باز کند و طی ماه آینده یک پرچمدار جدید معرفی نماید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چند سالی می شود که دیگر نام برند اچ تی سی  HTC در صنعت گوشی های هوشمند ناآشنا به نظر می رسد اما وقتی به گذشته نگاه می کنیم آن هم گذشته ی نه چندان دور می بینیم که اچ تی سی فقط یک سازنده نبود بلکه در دسته ی سازندگان محبوب گوشی های هوشمند قرار داشت؛ این برند محبوب چه در بازار ایران و چه در بازار جهانی سهم خوبی از فروش را به عهده گرفته بود اما متاسفانه مدتی می شود که دیگر نام آن را نمی شنویم.

در سال 2018 اچ تی سی بخش بزرگی از کسب و کار گوشی های هوشمند خود را به گوگل فروخت و از آن زمان تا کنون فقط توانسته است چند گوشی هوشمند میان رده را راهی برخی از بازار ها کند. اما به گزارش GSMArena ظاهرا اچ تی سی قصد دارد تا به میدان رقابت برگردد.

با توجه به گزارش هایی که به بیرون درز پیدا کرده اند ظاهرا این برند محبوب قصد دارد تا در اوایل ماه آینده از یک گوشی هوشمند پرچمدار رونمایی کند که بر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده متمرکز خواهد بود.

البته با توجه به گوشی های هوشمند پرچمداری که بسیار قدرتمند هستند و تعداد آنها کم هم نمی باشد نمی توانیم به این زودی بگوییم که اچ تی سی به میدان رقابت وارد خواهد شد یا یک بازگشت با شکوه خواهد داشت اما امیدواریم که اچ تی سی بتواند دوباره راه خود را باز یابد.

بی صبرانه امیدوار هستیم که طی چند روز آینده اخبار بیشتری را از این پرچمدار مرموز به دست بیاوریم.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها