|

سامسونگ

مشخصات نسلِ جدید سری محبوب A سامسونگ فاش شد؛ A53 بدون جک هدفون

The Samsung Galaxy A53 Does Not Have a 3.5mm Headphone Jack

ظاهرا تا زمان رونمایی گلکسی A53 چیزی باقی نمانده است؛ میان رده ای که بی شک حسابی محبوب خواهد شد به خصوص در بازار ایران.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با توجه به اخبار و گزارش هایی که تا به حال از طرف غول فناوری کره ای منتشر شده است، گمانه زنی ها بر آن است که این شرکت گلکسی A53 را، که بسیار هم چشم به راهش هستیم در ماه مارس رونمایی خواهد کرد؛ و حالا با توجه به اینکه ظاهرا به زمان عرضه نزدیک هستیم مشخصات بیشتری از این میان رده ی محبوب به بیرون درز پیدا کرده است.

بر اساس گزارشی که Gizmochina به تازگی منتشر کرده است به نظر می رسد که سرانجام روند حذف درگاه هدفون به گوشی های هوشمند میان رده ی سامسونگ نیز راه پیدا کرده است و نسل جدید بدون جک هدفون 3.5 میلی متری عرضه خواهد شد و در عوض جک ورودی و خروجی صدا به درگاه شارژ تایپ C منتقل خواهد شد. اما با این وجود سامسونگ همچنان اسلات کارت حافظه را با قابلیت افزایش تا 1 ترابایت حافظه برای گلکسی A53 حفظ کرده است.

Samsung-Galaxy-A53-5G

گلکسی A53 نسبت به نسل قبلی خود یک تغییر چشمگیر داشته است که در بهبود عملکرد آن تاثیر خواهد داشت و آن هم افزایش ظرفیت باتری می باشد؛ A53 سامسونگ مانند اکثر گوشی های هوشمند رده بالا این روز ها به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز گردیده است که از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می کند؛ اما همچنان به لطف طراحی پلی کربناتِ خود سبک است و با وزن 189 گرم خوش دست و کارکردن با آن راحت می باشد.

از بابت مرکز قدرت دهی یعنی پردازنده نیز نسل جدید به A52 برتری دارد و به اگزینوس 1280 مجهز می گردد که از اتصال به شبکه ی 5G نیز پشتیبانی می کند.

این گوشی هوشمند بر روی پنل جلویی خود از صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس با وضوح 1080x2400 پیکسل برخوردار است که نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد و توسط گوریلاگلس 5 محافظت می شود. جدای از این مسئله A53 توانسته است امتیاز IP67 را برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار به دست بیاورد.

Samsung-Galaxy-A53

در بخش تنظیمات دوربین گلکسی A53 همچنان مانند A52 سال گذشته، تنظیمات دوربین چهارگانه ای را ارائه می دهد از یک سنسور 64 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، یک سنسور 12 مگاپیکسلی برای دوربین فوق عریض و دو سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین ها عمق و ماکرو تشکیل شده است. بر روی پنل جلویی نیز سنسور دوربین 32 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی تعبیه خواهد شد.

اما آنچه که واقعا سوال است این است که آیا سامسونگ نسل جدید محبوب ترین میان رده های خود را بدون شارژر در جعبه عرضه خواهد کرد یا خیر؟!

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها