|

سامسونگ

سامسونگ شارژرِ در جعبه را برای میان رده های خود نیز حذف خواهد کرد!

Samsung stops shipping chargers with its new Galaxy A series phones in the US

به نظر می رسد که سامسونگ تصمیم گرفته است تا عرضه ی شارژر در جعبه را برای تمامی گوشی های هوشمند خود حذف کند؛ از پرچمدار گرفته تا ارزان قیمت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در سال 2020 اپل بعد از ارائه ی یک بیانیه تصمیم گرفت که عرضه ی شارژر را در بسته بندی گوشی های هوشمند جدید خود متوقف نماید و دلیل این کار را نیز مزایای زیست محیطی نامید اما این همه چیز نیست. 

درست یک سال بعد از آن غول فناوری کره ای نیز راه آیفون های اپل را در پیش گرفت و گوشی های هوشمند پرچمدار سری گلکسی اس 21 خود را بدون شارژر در جعبه به بازار عرضه کرد. پس از آن نیز همین روند را به گلکسی Z فولد 3 و Z فلیپ 3 انتقال داد. سامسونگ نیز مانند اپل به ارائه دلایل زیست محیطی پناه برد.

اکنون نیز به گزارش GSMArena سامسونگ قصد دارد تا این روند را در سری گوشی های هوشمند مقرون به صرفه و محبوب خود یعنی سری A نیز اعمال کند. ظاهرا هم این عمل اجتناب ناپذیر خواهد بود چرا که هم اکنون سامسونگ تائید کرده است گلکسی A13 5G بدون همراهی شارژر به بازار امریکا وارد خواهد شد.

سامسونگ سری A

از طرفی دیگر شایعاتی شنیده می شود مبنی بر اینکه غول فناوری کره ای تصمیم دارد تا این جنبش را به سری گلکسی M نیز انتقال دهد با این وجود باید گفت که ظاهرا سامسونگ دیگر تصمیم ندارد که هیچ یک از دستگاه های خود را به همراه شارژر به بازار عرضه کند. البته باید دید که آیا این عمل فقط مختص امریکاست یا تمامی بازار ها را شامل می شود؟

حالا سوال اینجاست که آیا این تصمیم واقعا در راستای منافع محیط زیست است و یا اینکه در راستای منافع سرمایه است؟ آیا واقعا حذف شارژر از جعبه گوشی های هوشمند و فروش آنها به صورت جداگانه به محیط زیست کمک می کند؟

نظر شما کاربران شایانیوز چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها