|

شیائومی

رونمایی شیائومی 12 اولترا با باتری 5000 میلی آمپری و شارژ 120 ولتی

Xiaomi 12 Ultra to feature a 4,900 mAh battery, 120W fast charging

عرضه شیائومی 12 اولترا تا نیمه ی دوم 2022 به تعویق افتاده است از طرفی یک افشاگری جدید ظرفیت باتری و سرعت شارژ این گوشی هوشمند را فاش میکند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تاکنون اخبار و گزارش های زیادی منتشر شده اند که ویژگی ها و مشخصات رده بالاترین پرچمدار سری جدید شیائومی را فاش کرده اند اما این به معنای به پایان رسیدن افشاگری ها نخواهد بود. همان طور که می دانید با توجه به گزارشی که اخیرا منتظر شده است رونمایی و عرضه ی این گوشی هوشمند تا نیمه ی دوم 2022 به تعویق افتاده است هرچند که دلیل این همه دیرکرد نیز مشخص نمی باشد اما ظاهرا شیائومی تصمیم گرفته است تا از این فرصت استفاده کند و 12 اولترا را به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مجهز نماید.

به گزارش GSMArena افشاگر معروف Digital Chat Station به تازگی در Weibo گزارشی منتشر کرده است که از ظرفیت باتری شیائومی 12 اولترا خبر می دهد. این گزارش اشاره می کند که رده بالاترین عضو سری پرچمدار شیائومی به باتری عظیم 4900 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که از شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می کند. با توجه به اینکه می 11 اولترا دقیقا ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را ارائه می دهد این گزارش کمی جای تعجب دارد.

xiaomi-12-ultra

با توجه به اخباری که در گذشته منتشر شده است نیز ما می دانیم که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش منحنی 2K خواهد بود که نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. در ارتباط با تنظیمات دوربین نیز به نظر می رسد که این دستگاه جا پای می 11 اولترا خواهد گذاشت و همچنان سنسور های 50 و 48 مگاپیکسلی را ارائه می دهد.

از آنجاییی که زمان زیادی تا رونمایی این گوشی هوشمند باقی مانده است تنها کاری که می توانیم انجام دهیم منتظر ماندن است. ما امیدوار هستیم که هر چه زود تر اخبار موثق و تائید شده ای را از طرف شرکت سازنده به دست بیاوریم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها