|

سونی

اکسپریا وان مارک ۴، پرچمدار آینده سونی؛ طراحی وان مارک ۴ فاش شد

Sony Xperia 1 IV 5G concept Images showcase the design of the flagship

بعد از مدت ها غیاب در عرصه گوشی های هوشمند پرچمدار،سونی تصمیم دارد تا به میدان رقابت باز گردد.اخیرا تصاویر مفهومی پرچمدار سونی منتشر شده است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدت هاست که سونی نتوانسته است در میان پرچمداران قدم بگذارد و در میدان رقابت خودی نشان دهد اما اخیرا اطلاعاتی از اکسپریا وان مارک ۴ منتشر شده است که نشان می دهد این گوشی هوشمند در دسته ی پرچمداران قرار خواهد گرفت تا شاید بتواند جایگاه گذشته ی سونی را در میدان رقابت احیا کند.

به گزارش Gizmochina افشاگر معروف و محبوب Let's go digital اخیرا تصاویری مفهومی از این گوشی هوشمند را منتشر کرده است که طراحی آن را فاش می کند. 

Sony Xperia 1 IV 5G

این طور که به نظر می رسد پرچمدار آینده ی سونی دارای پنل 6.5 اینچی صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود که رزولوشن 4K را ارائه میدهد. به علاوه این صفحه نمایش بوسیله گوریلا گلس ویکتوس محافظت خواهد شد.

بر روی پنل پشتی اکسپریا وان مارک 4 جزیره ی دوربین عمودی ای قرار گرفته است که از تنظیمات دوربین سه گانه و یک فلش LED برخوردار می باشد. متاسفانه سونی هیچگونه اطلاعاتی را در رابطه با تنظیمات دوربین گوشی هوشمند پرچمدار خود فاش نکرده است اما ما انتظار داریم که این دستگاه نیز مانند نسل قبلی خود به یک لنز تله فوتو و یک لنز فوق عریض مجهز شود.

چنانچه سونی این گوشی هوشمند را به عنوان یک پرچمدار معرفی کرده است گمان می کنیم که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت دهی آن را بر عهده گیرد، درست مانند اکثر پرچمداران این روزها. از لحاظ پیکربندی حافظه نیز احتمالا 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی برای اکسپریا وان مارک 4 درنظر گرفته خواهد شد.

‌از طرف دیگر با توجه به گزارش های که تا کنون منتشر شده آمده به‌نظر می‌رسد که انرژی این پردازنده قدرتمند را یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی تهیه خواهد کرد که از شارژ سریع 45 وات نیز پشتیبانی می نماید.

Sony Xperia 1 IV 5G

متاسفانه تا کنون هیچ خبری در رابطه با زمان رونمایی این گوشی هوشمند منتشر نشده است با این وجود ما امیدواریم که هرچه زودتر اخبار بیشتری را در این رابطه به دست بیاوریم. 

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها