|

سامسونگ

برخی از مشخصات نسل جدید گوشیهای هوشمند تاشو سامسونگ؛ یک فناوری جدید در راه است!

Samsung scroll screen phone could launch this year, Galaxy Z Fold4 and Z Flip4’s chipset revealed!

ظاهراً غول فناوری کره ای قصد دارد تا همزمان با پرچمداران سری Z خود از یک گوشی هوشمند تاشو دیگر رونمایی کند که از نمایشگر اسکرول برخوردار است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طی چند هفته گذشته سامسونگ از جدیدترین و قدرتمندترین گوشی های هوشمند پرچمدار خود یعنی سری گلکسی اس ۲۲ رونمایی کرد. اکنون، طبق گزارش‌ها، این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های تاشو خود برای امسال است که احتمالاً گلکسی Z فولد ۴ و Z فلیپ ۴ نام خواهند داشت. 

Samsung foldable Smartphones

اخیراً Gizmochina گزارشی را به نقل از IceUniverse منتشر کرده است که طی این گزارش از چیپست های پرچمداران آینده غول فناوری کره ای رونمایی می‌کند. علاوه بر این این گزارش ادعا می کند که در کنار گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ از یک گوشی هوشمند تاشوی دیگر نیز رونمایی خواهد کرد.

این طور که به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد تا پرچمداران آینده خود را به جدیدترین نسل تراشه پرچمدار کوالکوم یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس مجهز کند. چیپست جدید کوالکوم توسط TSMC ساخته خواهد شد و بر اساس فرآیند 4 نانومتری آماده می شود.

Samsung foldable Smartphones

بهره‌مندی سامسونگ از جدیدترین و قدرتمندترین تراشه ساخت کوالکوم برای پرچمدار هایش اصلا جای تعجب ندارد اما آنچه در این خبر همه را متعجب می کند در حقیقت گوشی هوشمند تاشوی سوم غول فناوری کره ای می باشد که با نام رمز الماس شناخته می‌شود و به نظر می‌رسد که دارای صفحه نمایش اسکرول یا چرخان خواهد بود.

اگرچه تاکنون سامسونگ هیچگونه اطلاعاتی را در رابطه با این گوشی هوشمند رمز آلود منتشر نکرده است اما بر اساس گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسد که در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ سامسونگ از این گوشی هوشمند رونمایی خواهد کرد.

Samsung foldable Smartphones

تاکنون غول فناوری کره‌ای پتنت های متنوع و خلاقانه ای را به ثبت رسانده است و به همین ترتیب به احتمال بسیار زیاد این گوشی هوشمند رمزآلود نیز بهره گرفته از همین پتنت های به ثبت رسیده میباشد. سامسونگ در حال حاضر در بخش نمایشگرهای خود بسیار قوی است و در این زمینه پیشگام می باشد. با این حال، چالش های زیادی وجود دارد که این شرکت می تواند در راستای اجرای این فناوری با آنها روبرو شود. حال باید دید که در اواخر امسال چه چیزی از این شرکت خواهیم دید. مطمئنا به زودی اخبار بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران شایانیوز در این رابطه چیست؟ آیا سامسونگ باز هم فناوری جدید و باورنکردنی را به صنعت گوشی های هوشمند معرفی خواهد کرد؟

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها