|

لوتوس

لوتوس اولین خودروی تمام برقی خود را رونمایی کرد؛ 600 اسب بخار و شتاب کمتر از 3 ثانیه!

Lotus unveils the 600HP Eletre Hyper SUV, its first electric vehicle

این طور که به نظر می رسد تا چند سال دیگر خودروهای برقی جاده ها را پر خواهند کرد؛ و شاسی بلند لوکس و زیبای لوتوس یکی از بهترین ها خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها خودروهای الکتریکی محبوبیت بالایی پیدا کرده اند، و این طور که به نظر می رسد احتمالا تا چند سال دیگر این خوردوهای الکتریکی هستند که بیشتر سهم بازار خودرو به خود اختصاص خواهند داد؛ به همین خاطر نیز هم اکثر شرکت های خودروسازی بزرگ دنیا در تلاش هستند تا بتواند جایِ پای خود را در این صنعت محکم کنند.

Lotus ;600HP Eletre Hyper SUV

در همین راستا به گزارش Gizmochina لوتوس، خودروسازی انگلیسی، اولین خودروی تمام الکتریک خود را رونمایی کرد که احتمالا از سال آینده روانه بازار خواهد شد. محصول تازه نفس لوتوس، یک شاسی بند فوق العاده است که قدرت، سرعت و نوآوری را همزمان به شما ارائه می دهد.

Lotus ;600HP Eletre Hyper SUV

لوتوس محصول جدید خود را یک شاسی بند فوق العاده می نامد که اولین خودروی پنج در، اولین خودروی برقی و اولین خوردوی خارج از تریم اسپرت این شرکت می باشد. اگرچه متاسفانه هنوز برخی از مشخصات و ویژگی های اصلی این خوردو فاش نشده است اما به گفته ی شرکت سازنده، این خودرو می تواند بردی معادل 600 کیلومتر داشته باشد، به این ترتیب شاسی بلند پنج در لوتوس خواهد توانست با برخی از خوردوهای سنگین برقی بازار مانند تسلا مدل X Long range Plus به رقابت بپردازد.

Lotus ;600HP Eletre Hyper SUV

قلب تپنده ی این خودور، 600 اسب بخار قدرت را ارائه می دهد که می تواند حداکثر سرعت 259 کیلومتر در ساعت را به همراه داشته باشد، همچنین می تواند در کمتر از 3 ثانیه صفر تا صد را پر کند، به این ترتیب شتاب قابل ملاحظه ای را ارائه می دهد که بسیار جالب توجه است.

Lotus ;600HP Eletre Hyper SUV

تا به این لحظه خودروساز انگلیسی هیچ گونه اطلاعاتی رادر رابطه با این خودروی زیبا و بی نظیر منتشر نکرده است اما از آن جایی که زمان عرضه این شاسی بلند به بازار، سال 2023 اعلام شده است ما امیدواریم که با نزدیک شدن به زمان موعود، اطلاعات بیشتری را در رابطه با این خودوروی لوکس بشنویم، ازجمله شرایط قیمت گذاری آن.

Lotus ;600HP Eletre Hyper SUV

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها