|

شیائومی

افشای مشخصات شیائومی 12 لایت، عضوی که انتظارش را نداشتیم

Xiaomi 12 Lite full specs leak

شیائومی قصد دارد تا پیش از رونمایی رده بالاترین عضو پرچمدار خود از یک گوشی هوشمند دیگر رونمایی کند و حالا مشخصات آن نیز فاش شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیائومی تاکنون سه عضو از سری پرچمدار خود را به طور رسمی رونمایی کرده است: شیائومی 12، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12 ایکس، با این حال از همان ابتدا ما می دانستیم که شیائومی همچنان یک عضو دیگر از این خانواده را در آینده رونمایی خواهد کرد و آن هم رده بالاترین عضو یعنی شیائومی 12 اولترا خواهد بود. اما براساس گزارشی که GSMArena به تازگی منتشر کرده است، یک عضو دیگر نیز در راه است.

این عضو جدید الورود که شیائومی 12 Lite نام دارد به احتمال زیاد حتا قبل از 12 اولترا رونمایی خواهد شد. همان طور که از نام این گوشی هوشمند پیداست، جانشینی برای Mi 11 Lite 5G و 11 Lite 5G NE سال گذشته خواهد بود. براساس رندرهای فاش شده ظاهرا این گوشی هوشمند نیز طراحی مشابه شیائومی 12 خواهد داشت.

علاوه بر این طبق اطلاعات منتشر شده طی این گزارش شیائومی 12 Lite دارای پنل 6.55 اینچی فول اچ دی پلاس AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز می باشد. ظرفیت باتری آن نیز نسبت به نسل های گذشته ارتقا یافته است و ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی را ارائه می دهد.

Xiaomi 12 Lite

منبع قدرت آن نیز اسنپدراگون 778G می باشد که دو گزینه ی 6 و 8 گیگابایت رم را در کنار 128 و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد. از این لحاظ شیائومی 12 Lite اساسا همان شیائومی 11 Lite NE 5G است. تفاوت عمده و تعجب برانگیز این گوشی هوشمند با نسل قبلی خود در دوربین سلفی آن می باشد که از سنسور 16 مگاپیکسلی برخوردار است و نسبت به مدل قبلی 20 مگاپیکسل کمتر شده است.

بر روی پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز تنظیمات دوربین سه گانه ای قرار گرفته است که از یک سنسور 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین فوق عریض و یک سنسور 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین ماکرو تشکیل شده است.

چندان جای تعجبی نیست که شیائومی قصد دارد تا جدید ترین عضو سری 12 خود را با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری MIUI13 به صورت پیش فرض به بازار عرضه کند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی