|

سامسونگ

سامسونگ در تلاش برای کاهش هزینه تعمیرات گوشی های هوشمندِ خود تا 50 درصد

Samsung's new repair program could reduce costs by as much as 50%

غول فناوری کره ای سخت در تلاش است تا علی رغم حفاظت از محیط زیست هزینه ی تعمیرات محصولات خود را تا نصف قیمت کاهش دهد! آیا موفق خواهد شد؟!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها با روی کار آمدن گوشی های هوشمند رده بالا و پرچمدار که از قیمت های بالایی هم برخوردار هستند، هزینه ی تعمیرات و لوازم جانبی این دستگاه ها نیز به طرز سرسام آوری افزایش یافته است اما اخیرا گزارشی منتشر شده است که به نظر می رسد سامسونگ غول فناوری کره جنوبی در تلاش است تا این هزینه ها را به نصف قیمت کاهش دهد.

به گزارش PhoneArena سامسونگ در حال بررسی استفاده از قطعات بازیافتی برای تعمیرات می باشد. بر اساس این گزارش سامسونگ در حال توسعه و توزیع قطعات یدکی دستگاه های خود به ویژه پرچمداران است؛ از طرفی دیگر سامسونگ اعلام کرده است که مصرف کنندگان می توانند قطعات استفاده شده ی خود را برای بازیافت به شرکت برگردانند. به ادعای گزارش فوق سامسونگ برنامه قطعات بازیافتی خود را تا پیش از پایان نیمه ی اول سال 2022 آغاز خواهد کرد.

amsung-Galaxy-S22

از آنجایی که تعمیر گوشی های هوشمند پرچمدار بسیار پرهزینه است این اقدام می تواند کمک بزرگ و قابل توجهی برای کاربران غول کره ای باشد. اگر بخواهیم برای شما مثالی بیاوریم می توانیم هزینه ی تعمیر صفحه نمایش گلکسی اس 22 را در نظر بگیریم که در حالت عادی حدود 200 دلار محاسبه می شود اما پس از به اجرا در آمد این طرح این هزینه حدود 50 درصد کاهش پیدا خواهد کرد، به علاوه باید توجه داشته باشید که این عمل برای محافظت از محیط زیست نیز بسیار مفید و مثمر ثمر خواهد بود؛ مطمئنا بسیار بیشتر از حذف شارژر و هندزفریِ داخل جعبه. البته از حق نگذریم طی چند سال اخیر سامسونگ تلاش کرده است تا حد الامکان از مصرف مواد بی رویه در بسته بندی و ارائه محصولات خود صرفه جویی کند تا در حفظ محیط زیست کوشا باشد.

این گزارش همچنین ادعا می کند که کیفیت و عملکرد اجزای بازیافتی تقریبا به خوبی قطعات جدید خواهد بود و نیازی نیست که کاربران در این خصوص نگران باشند.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها