|

سامسونگ

سامسونگ و ابداعی دیگر در صنعت گوشی هوشمند!

Samsung transparent rollable smartphone designs emerge in sketches

اخبار اخیر حاکی از آنند که سامسونگ در تلاش است تا نسلی جدید و متفاوت از گوشی های هوشمند تاشو را با عنوان گوشی های هوشمند رول شونده ارائه کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدت هاست که سامسونگ را پادشاه دنیای گوشی های هوشمند تاشو می شناسیم، حقیقتا هم غول فناوری کره ای نه تنها در این زمینه همیشه پیش قدم بوده است بلکه با ارائه گلکسی Z فولد 3 و  فلیپ 3 نشان داد که تا چه حد در این زمینه مهارت دارد. با این حال احتمالا همان طور که خودتان حدس زده اید این فقط سامسونگ نیست که مدام در حال تلاش برای توسعه محصولات خود و ارتقا آن ها می باشد، به این ترتیب اگر سامسونگ می خواهد که همچنان پادشاه باقی بماند باید بیشتر تلاش کند و نباید خبر ارائه یک طرح جدید که به گوشی های هوشمند رول شونده تعلق دارد شما را متعجب کند.

بر اساس گزارشی که Sammobile اخیرا منتشر کرده است ظاهرا این غول فناوری به تازگی طرحی جدید از دو گوشی هوشمند رول شوند را به WIPO یا همان سازمان جهانی مالکیت فکری ارائه کرده است که صفحه نمایش های ثانویه ی آن شفاف بوده و به درون گوشی، رول می شوند. همان طور که قبل تر اشاره کردیم دو طراحی وجود دارد؛ در یکی از طراحی ها صفحه نمایش شفاف از سمت جانبی اضافه می شود و در دیگری از لبه ی بالایی.

گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ

باید اعتراف کنیم که طراحی و پیاده سازی این طرح ها اگرچه دشوار است اما از سامسونگ بعید به نظر نمی رسد با این حال در این لحظه گوشی های هوشمند با صفحه نمایش شفاف تاشو تنها یک ایده و یک طراحی است کسی نمی داند که آیا واقعا این سازنده ی کره ای آن را به مرحله ی تولید و اجرا خواهد رساند یا خیر.

گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ

از طرفی دیگر اخبار و گزارش های اخیر حاکی از آنند که سامسونگ قصد دارد تا در رویداد آنپکد خود در کنار گلکسی Z فولد و Z فلیپ 4 یک گوشی هوشمند تاشو سومی هم رونمایی کرد که با نام رمز الماس شناخته می شود و ظاهرا صفحه نمایش آن به صورت چرخان خواهد بود. هرچند که تا به این لحظه نیز غول فناوری کره ای هیچ گونه خبری را در این رابطه رسما تصدیق نکرده است.

گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ

مطمئنا در آینده ی نزدیک اخبار و اطلاعات بیشتری را در رابطه با محصولات آینده ی سامسونگ خواهیم شنید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها