|

سامسونگ

قلم های گلکسی Z فولد 4 در دست تولید؛ سامسونگ همچنان جلوتر از رقیبان

Samsung Galaxy Z Fold4 S Pen mass production has begun

گزارش های جدید حاکی از آنند که قلم های مربوط به گلکسی Z فولد 4 در دست تولید قرار گرفته است، ظاهرا سامسونگ همچنان یک قدم از رقیبان جلوتر است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدت هاست که اخبار و گزارش ها از نسل جدید گلکسی Z فولد 4 سامسونگ خبر می دهند و به احتمال بسیار زیاد درست مانند سال گذشته این شرکت در آگوست سال جاری از این محصول رونمایی خواهد کرد، اگر حدس ما درست باشد هنوز چند ماهی تا زمان عرضه و رونمایی باقی مانده است؛ با این حال راه برای خبر ها جدید همچنان باز است.

به گزارش Gizmochina اخیرا اخباری به گوش می رسد مبنی بر اینکه گلکسی Z فولد 4 به همراه قلم عرضه خواهد شد و هم اکنون نیز قلم این گوشی هوشمند وارد مرحله ی تولید انبوه شده است. اگر این گزارش ها را باور کنیم به این معناست که به احتمال بسیار قوی پرچمدار تاشوی آینده ی سامسونگ اولین گوشی هوشمند تاشویی خواهد بود که با یک اسلات اختصاصی برای ذخیره ی قلم به بازار راه پیدا خواهد کرد. البته این طور به نظر می رسد که حتا اگر گلکسی Z فولد 4 اسلات اختصاصی S-Pen نداشته باشد قطعا از آن پشتیبانی خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی Z فولد 4

سال گذشته نیز به نظر می رسید که گلکسی Z فولد 3 از S-Pen پشتیبانی خواهد کرد و همین طور هم شد البته گلکسی Z فولد 3 علی رغم پشتیبانی از S Pen Pro و S Pen Fold Edition از نسخه معمولی این قلم ها پشتیبانی نمی کند؛ با این اوصاف باید ببینیم که آیا نسل جدید اسلات اختصاصی قلم خواهد داشت یا خیر و اینکه از کدام یک از انواع S-Pen ها پشتیبانی خواهد کرد.

در رابطه با دیگر مشخصات و اطلاعات منتشر شده در رابطه با گلکسی Z فولد 4 نیز باید بگوییم که با توجه به گزارش های قبلی احتمالا این گوشی هوشمند با طراحی تک لولا برای دوام بهتر عرضه خواهد شد، همچنین حدس زده می شود که دارای یک سیستم دوربین ارتقا یافته نیز باشد. به علاوه شایعه شده است که Z  فولد 4 از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت می گیرد.

سامسونگ گلکسی Z فولد 4

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها