|

اپل

سری آیفون 14 و ارتقا چشمگیر در دوربین سلفی

Apple iPhone 14 series to feature upgraded front-facing camera with autofocus

گزارش های جدید حاکی از آنند که تمامی اعضای سری آینده ی آیفون ها بهبود قابل توجهی را در بخش تنظیمات دوربین سلفی تجربه خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها اپل سخت در حال آماده سازی خود برای رونمایی و عرضه گوشی های هوشمند سری آیفون 14 می باشد و چنانچه انتظار می رود با نزدیک شدن به ماه می اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر می شود. به تازگی نیز جزئیات بیشتری در رابطه با دوربین سلفی این سری منتشر شده است.

بر اساس گزارشی که Gizmochina به تازگی منتشر کرده است هر چهار مدل آینده ی آیفون 14 از دوربین سلفی ارتقا یافته ای بهره مند خواهند شد، به ادعای این گزارش سنسور دوربین جلو این محصولات با دیافراگم f/1.9 و پشتیبانی از فوکوس خودکار عرضه می گردند. این در حالی است که تمامی اعضای آیفون 13 در حال حاظر دارای سنسور دوربین جلو با دیافراگم f/2.2 و فوکوس ثابت می باشند.

آیفون 14

برای کسانی که نمی دانند باید بگوییم که دیافراگم بازتر به گوشی های هوشمند این قابلت را می دهد تا نور بیشتری را جذب کنند همچنین گفته می شود که ارتقا دوربین باعث بهبود جلوه عمق میدان برای عکس ها و ویدئوها در حالت پرتره خواهد شد. از طرفی دیگر پشتیبانی از فوکوس خودکار برای دوربین جلو، فوکوس را در حین تماس‌های FaceTime یا تماس‌های ویدیویی با استفاده از برنامه‌های شخص ثالث افزایش می‌دهد.

در رابطه با تنظیمات دوربین پشتی نیز انتظار می رود که آیفون 14 پرو و ​​14 پرو مکس با پیکربندی دوربین عقب ارتقا یافته عرضه شوند و احتمالاً دارای لنز واید 48 مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی با پشتیبانی از فیلمبرداری 8K خواهند بود. البته همان طور که در رندر های منتشر شده نیز مشاهده می کنید احتمالا این امر موجب بروز برآمدگی دوربین ها خواهد شد.

یکی دیگر از اخبار مهمی که این روزها در رابطه با نسل جدید آیفون ها به گوش می رسد این است که ظاهرا اپل تصمیم دارد تا اعضای پرو را با تراشه ای رده بالاتر عرضه کند.

مطمئنا طی هفته های آتی اخبار بیشتری در رابطه با پرچمداران آینده ی ابر سازنده ی امریکایی منتشر خواهد شد؛ باید منتظر باشیم و ببینیم که این بار اپل چه تصمیم برای پرچمدار های خود خواهد گرفت.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها