|

بی ام و

رندرهای غیر رسمی از عضو جدید بی ام و سری 7؛ پر سرعت و بسیار زیبا

New BMW 7 Series Unofficial Rendering Shows A Big, Bold Wagon

این طور که به نظر می رسد بی ام قصد دارد تا سری تازه نفسِ 7 خود را با یک خودروی الکتریکی زیبا و قدرتمند تکمیل کند. آیا تورینگ 7 واقعی است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی ام و خودروساز محبوب آلمانی مدتی هست که خودروهای سری 7 خود را روانه ی بازار کرده است اما این برای اولین بار است که بزرگترین سدان Bimmer یک نسخه ی الکتریکی خواهد داشت. به گزارش motor1 به تازگی تصاویری غیر رسمی از بی ام و i7 منتشر شده است که طراحی و ظاهر بیرونی آن را به نمایش می گذارند.

به نظر می رسد که خودروی جدید با کابین بزرگ و جادارش و آن سقف شیشه ای مشکی رنگش متعلق به خانواده های ثروتمند خواهد بود؛ یک تورینگ منحصر به فرد که در خیابان ها دلبری خواهد کرد.

هرچند که هنوز اطلاعات زیادی به بیرون درز پیدا نکرده است اما اگر بی ام و این خودرو را با موتور 4.4 لیتری V8 توئین توربو شارژ به حرکت در بیاورد تورینگ 7 حقیقتا تبدیل به یک خودروی قدرتمند خواهد شد. اگر بی ام و این موتور را برای خودروی آینده ی خودش در نظر بگیرد به معنای آن است که می تواند 536 اسب بخار قدرت و 7501 نیوتن متر گشتاور را ارائه دهد.

در حال حاظر آنچه ما به یقین می دانیم که تا چند وقت دیگر راه خود را به بازار باز خواهد کرد و بی صبرانه در انتظارش نیز هستیم اولین تورینگ M3 است که مدت هاست بی ام و وعده ی آن را داده است. در آخرین تیزهای منتشر شده از این خودرو نیز، بی ام و از آزمایشان مربوط به سقف بلند آن خبر داده است.

با توجه به گزارش هایی که تا به امروز منتشر شده اند ما می دانیم که بی ام و M3 تورینگ به همراه سدان M3 طی امسال رونمایی خواهد شد اما هنوز تاریخ و زمان دقیق رونمایی و عرضه هیچ یک از این خوردوها مشخص نمی باشد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که بی ام و با عرضه تورینگ M3 چه خواهد کرد آن وقت می توانیم راجع بع تولید و عرضه i7 تورینگ گمانه زنی های خود را شروع کنیم.

تصاویر BMW 7 Series :

2023 BMW 7 Series

2023 BMW 7 Series2023 BMW 7 Series2023 BMW 7 Series2023 BMW 7 Series2023 BMW 7 Series2023 BMW 7 Series2023 BMW 7 Series2023 BMW 7 Series2023 BMW 7 Series2023 BMW 7 Series2023 BMW 7 Series

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها