|

جگوار

سورپرایز جگوار برای طرفدارنِ خود؛ نسخه اسپرت 300 XF و XE در راه است

Jaguar XF and XE gain MHEV 300 Sport flagships

سال گذشته جگوار XF و XE با تمام ویژگی های خیره کننده و ظاهر دلربایشان به بازار معرفی شدند و حالا نسخه ی اسپرت 300 این دو خودرو در راه است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سال گذشته جگوار XF و XE با تمام ویژگی های خیره کننده و ظاهر دلربایشان به بازار معرفی شدند، سدان های مدرن و پیشرفته ای که زیبایی را به حد رساندند. اما به تازگی این دو خودرو به جدید ترین مدل هایِ شرکت تبدیل شده اند که نسخه های اسپورت را با عملکرد ارتقا یافته، ویژگی های طراحی سفارشی و منحصر به فرد و همچنین آمازون الکسا دریافت می کنند.

به گزارش AutoCar هر دوی این خودرو ها هم اکنون به همراه موتور 2.0 لیتری چهار سیلند بنزینی با قدرت 295 اسب بخار قدرت و 309 پوند فوت گشتاور در دسترس هستند. این موتور از فناوری هیبریدی ملایم، متشکل از یک استارت ژنراتور یکپارچه با کمربند (BiSG) و یک باتری لیتیوم یونی 48 ولتی، پشتیبانی می کند.

جگوار XF در کمتر از 5.8 ثانیه می تواند به شتاب 0-62 مایل در ساعت درست پیدا کند در حالی که جگوار XE همان سرعت را در کمتر از 5.6 کامل می کند، البته که حداکثر سرعت برای هر دو مدل 155 مایل بر ساعت در نظر گرفته شده است. در هر حال این سرعت و این شتاب برای یک سدان لوکس و خانوادگی کاملا قابل قبول است.

یکی از ویژگی های جذاب این دو خودرو رینگ های آلیاژی 20 اینچی هستند که می توانند به دلبخواه سرنشین در رنگ خاکستری و یا نقره ای بر روی خوردو نصب شوند. در داخل XF و XE نیز روکش های آلومینیومی و خاکستری همراه با پدال های پا و پدال تعویض دنده ی فلزی حسابی جلب توجه می کنند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این دو خودرو این است که مانند سایر مدل های جگوار با اتصال آمازون الکسا همراه هستند که در سیستم اطلاعات سرگرمی Pivi Pro یکپارچه شده است. این سیستم از قابلیت بروزرسانی اینترنتی برخوردار است و براساس جدید ترین معماری الکتریکی جگوار لندروور طراحی شده است.

جالب است بدانید که جگوار XF و XE ویژگی های اسپرت خود را از برادر شاسی بلند خود F-Pace با 395 اسب بخار قدرت و رنجروور ولار HST 400 با 398 اسب بختار قدرت به ارث برده اند.

نسخه اسپرت جگوار XE در حال حاظر با قیمت پایه 42345 پوند و XF با قیمت پایه 47730 پوند در دسترس خریداران و مشتاقان قرار می گیرد.

تصاویر جگوار XF و XE :

جگوار XF و XE

جگوار XF و XE

جگوار XF و XEجگوار XF و XE

جگوار XF و XE

جگوار XF و XE

جگوار XF و XEجگوار XF و XEجگوار XF و XEجگوار XF و XEجگوار XF و XEجگوار XF و XE

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها